اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌نقدی ‌در همایش اقتصاد مقاومتی:

ورود بسیج برای تحقق حماسه اقتصادی/بدون حضور مردم حماسه‌آفرینی امکانپذیر نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌با تاکید بر اهمیت خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: برخی‌ها معتقدند حماسه سیاسی را ملت آفریدند و دولت باید حماسه اقتصادی را خلق کند،‌ اما بدون حضور مردم حماسه‌آفرینی امکانپذیر نیست.

ورود بسیج برای تحقق حماسه اقتصادی/بدون حضور مردم حماسه‌آفرینی امکانپذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محمد رضا نقدی بعد از ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در اراک اظهار داشت: استفاده از روش‌‌های علمی، پیشرفته و ابزارآلات علمی کشاورزی می‌تواند میزان تولید و برداشت محصولات کشاورزی را دو تا سه برابر افزایش دهد.

وی با تاکید بر اینکه علمی کردن کشاورزی حماسه اقتصادی را در پی دارد،‌ تصریح کرد: خلق حماسه و تولید ثروت، با علم، با آموزش و همت مضاعف و کار مضاعف محقق می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:‌ به منظور دستیا‌بی به کشاورزی علمی سازمان بسیج مستضعفین اقدام به راه‌اندازی کارگروه‌های علمی کردن کشاورزی در پایگاه بسیج روستایی کرده است که در این پایگاه‌ها بسیج  مهندسان کشاورزی آموزش‌های لازم را در این زمینه ارائه می‌دهند.

سردار نقدی ادامه داد: بسیج مهندسین کشاورزی باید کتاب راهنمای کشت، شناسایی و کنترل بیماری‌‌ها و آفت‌های محصولات مختلف را تدوین کرده و به بسیج تحویل دهند.

*افراد ضعیف داخلی در زمان تحریم می‌گویند سازش اما ولی امر مسلمین می‌فرمایند حماسه اقتصادی

وی با تاکید بر اینکه در عرصه اقتصادی کار کردن، تولید کردن و زحمت کشیدن بالاترین جهاد است،‌ ادامه داد: دشمن خارج از کشور و افراد ضعیف نفس از داخل بر این باورند که در زمان تحریم و فشار باید سازش کنیم، ولی ولی امر مسلمین می‌فرمایند حماسه اقتصادی خلق کنید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای خلق حماسه راهکارهای فراوانی وجود دارد،‌ بیان داشت: با برنامه‌ریزی دقیق و همت مضاعف می‌توان این راهکارها را اجرایی کرده و حماسه آفرید.

*انتخابات 24 خرداد آمریکا را به بن بست کشاند

سردار نقدی با اشاره به خلق حماسه سیاسی در انتخابات گفت: انتخابات 24 خرداد دشمن را رسوا و آمریکا را به بن بست کشاند.

وی اظهار داشت: این انتخابات پیروزی بزرگی را برای ایران رقم زد، با توجه به تبلیغات دروغینی که از سوی رسانه‌های بیگانه آن هم در سطح وسیعی می‌شد، بیش از 75 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده و وفاداری خود را به نظام به اثبات رساندند.

*جریان فتنه موج علاقه به جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی را کند کرده بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کشورهای مدعی دموکراسی تاکنون هرگز نتوانسته‌اند بیش از 40 درصد مردم را در انتخابات پای صندوق‌‌های رای بیاورند،‌ تصریح کرد: بیش از 120 شبکه ماهواره‌ای از مدت‌‌‌های قبل تلاش می‌کردند مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رای شوند،‌ اما مردم بار دیگر با بی‌توجهی کامل به شعارهای دروغین استکبار در انتخابات شرکت کرده و حماسه‌آفرینی کردند.

سردار نقدی اضافه کرد: جریان فتنه موج علاقه به جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی را کند کرده بود که با پیروزی انتخابات موج علاقه به جمهوری اسلامی افزایش یافته و روز به روز بیشتر خواهد شد.

*بدون حضور مردم حماسه آفرینی امکان پذیر نیست

وی با تاکید بر اهمیت خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: برخی‌ها معتقدند حماسه سیاسی را ملت آفریدند و دولت باید حماسه اقتصادی را خلق کند،‌ اما بدون حضور مردم حماسه‌آفرینی امکانپذیر نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: عوامل فتنه 88 عوامل داخلی بودند که یک سند جعلی از انقلاب ارائه دادند.

سردار نقدی با بیان اینکه 80 درصد مردم مشکل کشور را گرانی و بیکاری می‌دانند، خاطر نشان ساخت: دولت باید با فعال کردن ظرفیت‌های پنهان مشکلات موجود در کشور را برطرف سازد.

وی از سرمایه‌گذاری این سازمان در زمینه فعال کردن ظرفیت‌های کشور خبر داد و گفت: بسیج سازندگی تلاش می‌کند ظرفیت‌های پنهان را فعال کند و با پرداخت تسهیلات به متقاضیان راه‌اندازی مراکز پرورش پرندگان، فرش‌بافی، صنایع دستی، تولید قارچ و پرورش ماهی ضمن ایجاد اشتغال در اقتصاد کشور نیز نقش‌آفرینی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سالانه 600 هزار تن کود فسفات وارد کشور می‌شود که سه ضرر خروج ارز،‌ کاهش اشتغال و پایین آوردن بهره‌وری خاک را به دنبال دارد در حالی که با تولید کود ورمی کمپوست از کود گاوی می‌توان از این ضررها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/87002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول