اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان:

‌خلق حماسه سیاسی 24 خرداد ‌زمینه را برای تحقق ‌حماسه اقتصادی فراهم کرد‌

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان ‌گفت: خلق حماسه سیاسی به دست مردم در روز انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و زمینه تحقق شعار حماسه اقتصادی را در کشور به وجود آورد.

‌خلق حماسه سیاسی 24 خرداد ‌زمینه را برای تحقق ‌حماسه اقتصادی فراهم کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در سومین نشست فصلی مسئولان و مدیران مراکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مریوان اظهار کرد:‌ پیروان دین اسلام در اصول دین با همدیگر مشترک هستند و وجود اختلاف نظر در فرعیات دین طبیعی در میان مذاهب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر در فرعیات دیدن می‌تواند، ظرفیتی برای رشد و ترقی جامعه باشد، افزود: وحدت مسلمانان ضامن عزت اسلام است و عزت مسلمانان برای تمام بشریت سودمند خواهد بود.

به گفته وی، دین اسلام کامل‌ترین دین الهی است، چرا که مکتب اسلام می‌تواند تمام مشکلات مادی و روانی گریبان‌گیر جوامع را رفع و برای تمام انسان‌ها برنامه دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان از وحدت و یکپارچگی مسلمانان به عنوان تیری در چشم دشمنان نام برد و گفت: پیشرفت و توسعه جهانی اسلام و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام از مهم‌ترین دستاوردهای وحدت و یکی بودن مسلمانان است.

‌حسینی‌شاهرودی به توطئه‌ها روز‌افزون دشمنان در راستای ایجاد شکاف و تفرقه در بین مسلمانان به ویژه در استان‌های مرزی کشور اشاره کرد و افزود: موضوع دشمنان مخالفت با شیعه و سنی نیست، هدف اصلی آنان ضربه‌زدن به ریشه اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: مسلمان باید با بصیرت و آگاهی و حفظ وحدت و انسجام اسلامی دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام کنند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و همچنین نزدیک شدن به ماه مهمانی خدا، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای خودسازی و تقویت وحدت و برادری است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با بهره‌گیری از لحظه‌های معنوی این ماه نورانی این ماه ضمن کم کردن بار گناه در راستای وحدت کلمه، حول محور حاکمیت دینی حرکت و تلاش کنند.

وی از ملت ایران اسلامی به عنوان نماد وحدت جهان اسلام نام برد و اظهار کرد: حضور یکپارچه و دشمن شکن ملت ایران با وجود تهدیدات و تبلیغات سو دشمنان در 24 خرداد ماه امسال نماد واقعی وحدت ملت همیشه در عرصه ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان خاطرنشان کرد: خلق حماسه سیاسی به دست مردم در روز انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و زمینه تحقق شعار حماسه اقتصادی را در کشور به وجود آورد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان از مردم کردستان نیز به عنوان مردمی انقلابی، ولایت‌مدار و پیروان و دوستداران اهل بیت(ع) نام برد و تصریح کرد: ارادت قلبی مردم فرهنگی کردستان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول