اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

فعالیت 15 پایگاه فرهنگی ـ تربیتی در بهار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: امسال 15 پایگاه فرهنگی ـ تربیتی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی در شهرستان بهار در نظر گرفته شده است.

فعالیت 15 پایگاه فرهنگی ـ تربیتی در بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کانون‌های تابستانی و مدارس قرآن از عملکرد ستاد اوقات فراغت دانش‌آموزی شهرستان در سال گذشته و کسب رتبه‌های برتر استانی توسط دانش‌آموزان در ارتباط با غنی‌سازی اوقات فراغت به عنوان موثرترین و مهم‌ترین و بهترین روش در بحث آسیب‌های اجتماعی یاد کرد.

وی افزود: اگر دوره نوجوانی از طرف نهاد خانواده و نهادهای فرهنگی به طور مطلوب مدیریت و راهنمایی نشود، قطعاً آسیب‌های اجتماعی بیشتری در این مقطع سنی نمود پیدا خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهار در ادامه افزود: امسال 15 پایگاه فرهنگی ـ تربیتی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی و توانمندسازی آنان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه الگو به دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

زارعی اضافه کرد: روخوانی و روانخوانی قرآن، اذان و اقامه، نقاشی، طراحی، آموزش سرود، آموزش کمک‌های اولیه، فوتسال، کشتی، آمادگی جسمانی مهارتهای زندگی طرح هجرت 3 دانش‌آموزی، از جمله برنامه‌های عملیاتی فعالیت‌های اوقات فراغت دانش آموزی شهرستان بهار است.

وی گفت: مدرسه، محور تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در اوقات فراغت است.

مدیر آموزش و پرورش بهار تصریح کرد: در سند تحول بنیادین هدف آموزش و پرورش تربیت فرزند صالح است و خانه، مدرسه و مسجد محور این تربیت هستند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول