اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر خواستار شد

تسریع در عملیات اجرایی محور خلخال ـ درام / راه خلخال تا شاهرود دو بانده شود

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ انتظار داریم با توجه و عنایت مسئولان کشوری و استانی عملیات اجرایی محور خلخال ـ درام ـ کلور به سرعت تکمیل شده و در عملیات اجرایی آن تسریع ایجاد شود.

تسریع در عملیات اجرایی محور خلخال ـ درام / راه خلخال تا شاهرود دو بانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه‌خلخال صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی منطقه خلخال اظهار داشت: با توجه به دریافت قول مساعد مبنی بر اصلاح راه‌های ورودی شهر خلخال و تامین اعتبار لازم برای این منظور ورودی شهر خلخال تا سه راهی شاهرود ـ اسالم و خلخال دو بانده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نقشه‌برداری و مطالعه نحوه اجرای دو بانده شدن این مسیر و چهار بانده شدن پلیس راه خلخال ـ اسالم تا داخل شهر در حال اجراست.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با عنایت به قول مساعد مسئولان وزارت راه و شهرسازی به زودی عملیات اجرایی این مسیر آغاز می‌شود.

جعفری بنه‌خلخال گفت: ما در پی آن هستیم که دیگر مسیر ورودی شهر خلخال که به شهرستان کوثر و مرکز استان اردبیل مربوط می‌شود اصلاح شده و عملیات مرمت و تعمیر آسفالت و دو بانده شدن این مسیر نیز اجرایی و عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: مهمترین هدف‌گذاری ما در این حوزه متمرکز شدن بر توسعه راه‌های مواصلاتی جنوب استان است که پیشرفت محسوسی را نیز در محور سرچم ـ خلخال و کلور ـ درام شاهد هستیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: در برخی از موارد نیز به دلیل کمبود اعتبارات؛ عملیات اجرایی کند شده اما با پیگیری‌های مستمر و لازم بر تسریع در عملیات اجرایی تاکید شده است.

جعفری بنه‌خلخال افزود: ‌با عنایت به بازگشایی مسیر صعب‌العبور کلور ـ درام پیش‌بینی می‌شود زیر‌سازی مسیر امسال آماده شود و در سال بعد نیز بحث آسفالت‌ریزی و ... انجام شود.

وی تصریح کرد: محور خلخال ـ اسالم که به شدت تخریب شده بود در حال بازسازی و نصب سیستم روشنایی و حفاظتی قرار دارد و این عملیات به سرعت در حال انجام است.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس ادامه داد: همزمان عملیات ایجاد حفاظ ایمنی و نصب گاردریل نیز در محور خلخال ـ پونل با پیگیری‌های لازم در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفری بنه‌خلخال در پایان سخنان خود گفت: با توجه به مشکلات فراوان در راه‌ها و محورهای مواصلاتی و ارتباطی خلخال و کوثر بسیاری از تلاش‌های ما صرف ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم در این زمینه شده است و امیدواریم برای همیشه مشکلات راه‌های مواصلاتی شهری و روستایی در خلخال و کوثر حل شود که همین راه‌ها کلید توسعه شهرستان‌های جنوب استان اردبیل خواهد بود.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول