اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خواستار شد

افزایش کیفیت نان تولیدی در شهرستان خلخال

فرماندار شهرستان خلخال خواستار افزایش کیفیت نان تولیدی در شهرستان خلخال شد.

افزایش کیفیت نان تولیدی در شهرستان خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه شورای آرد و نان شهرستان خلخال اظهار داشت: نانوایان باید افزایش کیفیت نان را در اولویت قرار دهند تا مردم از نان‌های با کیفیت بر سر سفره‌های خود استفاده کنند.

وی با اشاره به نیاز روزانه شهروندان به نان و بی‌توجهی بعضی از متصدیان نانوایی در پخت نان گفت: با تشدید بازرسی‌ها از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی و نظارت فرمانداری شهرستان خلخال با متخلفین حوزه آرد و نان و پخت بی‌کیفیت برخورد قانونی خواهد شد.

محمدی به فصل ورود گردشگران و مسافران به شهر خلخال اشاره کرد و افزود: برخورد مناسب با مسافران و گردشگران و عرضه نان با کیفیت بالا به گردشگران اصلی‌ترین وظیفه‌ای است که نانوایان در حوزه پخت نان دارند.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: بعضی از بی‌نظمی‌ها در ساعات پخت در شهرستان و بخش‌های تابعه موجب بروز مشکلاتی در تهیه نان برای مردم شده که اتحادیه نانوایان شهرستان خلخال با تلاش مضاعف باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کند.

محمدی تصریح کرد: نباید بازار آرد و عرضه آن باعث شود که از نظارت بر خدمت‌رسانی به مردم غافل شویم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از ستاد آرد و نان شهرستان خلخال خواست تا با جدیت و برنامه‌ریزی با عاملان پخش آرد در شهرستان و نهایت تعامل با نانوایان در پخت نان و عرضه با کیفیت بالای آن به مردم اقدام کنند.

فرماندار شهرستان خلخال به کیفیت فعلی نان شهرستان اشاره کرد و گفت: نان فعلی جایگاه مطلوب شدن را دارد و می‌طلبد نانوایان دقت کافی در این زمینه را به خرج دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در پایان سخنان خود مشخص شدن سهمیه مصرفی نانوایی‌ها در شهرستان خلخال و نظارت جدی بر این چرخه را خواستار شد.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول