اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

بهره‌برداری از 30 پروژه عمرانی در هفته دولت در خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در هفته دولت امسال بیش از 30 پروژه آماده بهره‌برداری و تحویل به مردم خواهد شد که امیدواریم بتوانیم با تلاش مضاعف و همت دستگاه‌ها خدمت شایسته‌ای به مردم ارائه کرده و رضایت آنان را جلب کنیم.

بهره‌برداری از 30 پروژه عمرانی در هفته دولت در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با تقدیر از مشارکت 77.5 درصدی مردم خلخال در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم خلخال در حماسه ملی 24 خرداد نقش ویژه داشته و حماسه‌ای عظیم خلق کردند.

وی عنوان کرد: اکنون که حماسه سیاسی با تبعیت از مقام معظم رهبری محقق شده راه پیش‌روی ما خلق حماسه اقتصادی است.

فرماندار شهرستان خلخال افزود: مردم ایران حق انتخاب داشتند و ما در برابر قانون همه مکلف به امانتداری و تمکین هستیم.

محمدی ادامه داد: کمبود اعتبارات نمی‌تواند توجیهی برای ادامه خدمت از سوی دستگاه‌ها و مسولان باشد و باید با توجه به شرایط کشور و اعتبارات؛ مسئولانه عمل کرده و با کمترین امکانات بیشترین خدمت را به مردم ارائه کنیم.

این مسئول تصریح کرد: در هفته دولت امسال بیش از 30 پروژه آماده بهره‌برداری و تحویل به مردم خواهد شد که امیدواریم بتوانیم با تلاش مضاعف و همت دستگاه‌ها خدمت شایسته‌ای به مردم ارائه کرده و رضایت آنان را جلب کنیم.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: زمان و مکان برای خدمت مهم نیست مهم آن است که رضایت مردمی و خلق خدا جلب شود چرا که خدمت به مردم زمان و مکان نمی‌شناسد.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور آگاهانه و همکاری و تعامل ائمه جمعه، بخشداری‌ها، نیروهای انتظامی و امنیتی و شوراهای اسلامی شهر و روستا و کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: هر روز شاهد این بودیم که دشمن طبل ناهماهنگی در داخل کشور را به صدا در می‌آورد و جهانیان را با افکار منحرف خود مشغول کرده بود، ولی حماسه 24 خرداد و حضور آگاهانه مردم در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری افکار دنیا را به علاقمندی مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی آگاه ساخت و جهانیان با به ثمر نشستن این اراده مردمی و دوستداری نظام و ولایت و رهبری بیشتر به مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران پی بردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  در این جلسه همچنین امام جمعه شهر کلور در سخنانی پیروز میدان انتخابات را مردم عنوان کرد و ابراز داشت: صداقت و سلامت انتخابات ایران برای مردم دنیا مشخص شد.

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور افزود: مواضع اصولی رئیس جمهور منتخب مردم ایران در کنفرانس رسانه‌ای وی قابل تقدیر است و دولت جدید باید مردم ایران را در توسعه و آبادانی به همراه خود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن مردی معاون فرماندار خلخال نیز در ابتدای جلسه از همکاری ادارات شهرستان خلخال در برگزاری مناسب و با آرامش انتخابات خلخال تقدیر کرد .

همچنین در این جلسه فتح‌الله نوروزی مسئول امور انتخابات فرمانداری شهرستان خلخال گزارش عملکرد ستاد انتخابات شهرستان خلخال را ارائه کرد.

انتهای پیام /62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول