اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اعلام کرد

اختصاص 11 میلیارد ریال برای تکمیل کتابخانه‌های خلخال

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از تخصیص 11 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل کتابخانه‌های جدید و نیز بهسازی و تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال خبر داد.

اختصاص 11 میلیارد ریال برای تکمیل کتابخانه‌های خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه صبح امروز شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال صادق فرهمندامین از توجه ویژه شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان قدردانی کرد.

وی با تقدیر از حسن توجه فرماندار و اعضای شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال نسبت به کتابخانه‌های عمومی، اظهار امیدواری کرد که با این حسن توجه و نگاه ویژه فرماندار و محقق شدن اعتبارات، کتابخانه‌های عمومی بتوانند بیش از ‌پیش به شهروندان ارائه خدمات کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال نیز با بیان اهمیت توسعه کتابخانه‌های عمومی و نقش آنها در ارتقای فرهنگ جامعه، توجه ویژه به زیرساخت‌های فرهنگی را از فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و آن را از جمله اولویت‌های مهم دانست.

هوشنگ محمدی یادآور شد: کتاب و کتابخوانی از مبانی اصلی توسعه فرهنگی یک جامعه است و در این مسیر آنچه مهم به نظر می‌رسد ایجاد جذابیت‌های واقعی برای ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه و گرایش به این سمت است.

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با مادر شهید عاشوری‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در جریان سفر خود به شهرستان خلخال و بازدید از کتابخانه‌های عمومی این منطقه با سیده حشمت خانم مریخی مادر شهید عاشوری‌زاده دیدار و از وی عیادت کرد.

صادق فرهمندامین در این دیدار که در آن خدابخش برسان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال نیز حضور داشت ضمن تمجید از کمک‌های خداپسندانه این مادر شهید به افراد بی‌بضاعت و نهادهای انقلابی و مردمی و بالاخص کتابخانه‌های عمومی خلخال، نقش بستن نام مبارک شهید عاشوری‌زاده بر تارک یکی از کتابخانه‌های عمومی منطقه را مایه افتخار کتابداران استان دانست.

وی همچنین با نثار دعا و فاتحه برای شهید عاشوری‌زاده، برای این مادر بزرگوار آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد.

سیده حشمت خانم مریخی مادر شهید عاشوری‌زاده نیز در این دیدار به وصیت فرزند شهیدش اشاره کرد و اذعان داشت: آن شهید بزرگوار همواره بر کمک به افراد مستضعف و نیز نهادهای مذهبی و فرهنگی مردمی تأکید داشت.

همچنین این بانوی نیکوکار، ضرورت توجه به کتاب را برای ارتقای دانش و آگاهی‌های عمومی یادآور شد و بر استمرار کمک‌های خود به کتابخانه‌های عمومی تأکید کرد.

انتهای پیام/62006/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول