اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسکی اصفهان در انتظار تاریخ جدید مجمع

لغو مجمع انتخاباتی هیئت اسکی به دلیل غیبت جواهری

پس از لغو دوباره مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان اصفهان به دلیل غیبت محمد جواهری، هنوز تاریخ جدیدی برای این مجمع اعلام نشده است.

لغو مجمع انتخاباتی هیئت اسکی به دلیل غیبت جواهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تاکنون دو تاریخ از سوی اداره ورزش و جوان استان اصفهان برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت اسکی اعلام شده که هر دو بار به دلایلی لغو شده است.

ابتدا قرار بود این مجمع در تاریخ 12 خردادماه برگزار شود که مورد موافقت فدراسیون قرار نگرفته و به 12 تیرماه موکول شد اما چند روز قبل از مجمع اعلام شد که به دلیل حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در سمینار مدیران؛ این تاریخ لغو شده است.

مقرر شده با هماهنگی دوباره اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون اسکی تاریخ جدیدی برای این مجمع انتخاب شده و به اطلاع اعضای مجمع و کاندیداهای ریاست رسانده شود.

در حال حاضر مهدی سلیمی سرپرستی هیئت را برعهده داشته و وی به همراه محمد یسلیانی، عبدالرضا سپیانی و رسول داوری برای ریاست هیئت کاندیدا شده‌اند.

در مجمع قبلی هیئت؛ رسول داوری به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد اما با پایان دوره ریاستش، حکم سرپرستی برای فرد دیگری صادر شد.

انتهای پیام/63006/ط10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول