اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

آسیب‌های ناشی از برگزاری انتخابات شورا‌ها شناسایی شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هم‌زمانی برگزاری انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری سبب ورود آسیب‌هایی به انتخابات شورا‌ها شده و شورای عالی استان‌ها باید آسیب‌های ناشی از این موضوع را شناسایی کند.

آسیب‌های ناشی از برگزاری انتخابات شورا‌ها شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد ماه امسال قابل تقدیر است، اظهار کرد: اما در حال حاضر مردم هنوز نسبت به شورا‌ها آشنا نیستند.

وی با اشاره به اینکه شورا‌ها فعالیت‌های بسیاری را در راستای ارتقای وضعیت شهر‌ها انجام می‌دهند، اضافه کرد: جایگاه شورا‌ها باید در میان مردم تبیین شود و مردم باید با رسالت و مأموریت‌های اصلی شورا‌ها در سطح شهر‌ها و روستا‌ها آشنا شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نا‌رضایتی کاندیدا‌های شورا‌ها از نحوه برگزاری چهارمین دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: هم‌زمانی برگزاری انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری سبب ورود آسیب‌هایی به انتخابات شورا‌ها شده و شورای عالی استان‌ها باید آسیب‌های ناشی از این موضوع را شناسایی کند.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره انتخابات ریاست جمهوری بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا سایه انداخته بود، ادامه داد: انتخابات شورا‌ها نباید به صورت هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و ضوابط محکم‌تری باید بر روی انتخابات شورا‌ها حاکم شود.

قربانی با اشاره به اینکه هفتم تیر ماه هر سال برنامه‌های مختلفی برای پاسداشت شهید بهشتی در سطح جامعه برگزار می‌شود، تاکید کرد: رفتار و شخصیت شهید بهشتی برای تمام اقشار مختلف جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم و مسئولان در انجام فعالیت‌های خود باید به ویژگی‌های شهید بهشتی توجه کنند.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های جمعی، نظم و انضباط، شجاعت و عدالت‌محوری از ویژگی‌های بارز شهید بهشتی بوده است، افزود: شهید بهشتی اسطوره انجام فعالیت‌های جمعی بوده است و مدیریت شهری اصفهان در راستای اداره امور شهر باید به این ویژگی‌ها توجه کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روش و منش شهید بهشتی باید در بخش‌های مختلف جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول