اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

انتخابات در 104 حوزه شهری و روستایی دشتستان تایید شد

فرماندار دشتستان گفت: انتخابات در 104 حوزه شهری و روستایی دشتستان تایید شد.

انتخابات در 104 حوزه شهری و روستایی دشتستان تایید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد در دشتستان با سلامت کامل برگزار شد و هیئت‌های نظارت و اجرایی با تمام وجود در برگزاری این انتخابات تلاش کردند.

وی افزود: از قبل از برگزاری انتخابات شاهد فراهم شدن ساز و کارهای لازم بودیم و با آموزش نیروها و نظارت بر روند انتخابات شاهد انتخاباتی باشکوه در تمام حوزه‌های دشتستان بودیم.

فرماندار دشتستان از تایید انتخابات در تمام حوزه‌های شهری و روستایی دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: صحت برگزاری انتخابات در تمامی نقاط شهری و روستایی دشتستان توسط شورای نظارت بر انتخابات تایید شده و مراتب از طریق اطلاعیه به تمامی مناطق شهرستان اعلام شده است.

خرمی تصریح کرد: پس از اعلام نتایج انتخابات داوطلبین شوراهای اسلامی فرصت لازم برای اعتراض به نتایج به‌منظور رسیدگی در شورای نظارت استان و شهرستان را در اختیار داشتند.

وی بیان کرد: انتخابات در دشتستان در 104 حوزه شامل 95 حوزه روستایی و 9 حوزه شهری با کیفیت خوبی برگزار شده است.

خرمی خاطر نشان کرد: شورای چهارم شهر برازجان شورایی 9 نفره و در شهرهای آبپخش، ارم، بوشکان، دالکی، سعدآباد، شبانکاره، کلمه و وحدتیه شاهد شکل‌گیری شوراهای پنج نفره بوده‌ایم.

این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات در 95 روستای دشتستان، اذعان کرد: در انتخابات 24 خرداد روستاییان دشتستان نمایندگان خود در 80 شورای روستایی سه نفره و 15 شورای روستایی پنج نفره را انتخاب کردند.

خرمی یادآور شد: امیدوار هستیم منتخبین شوراها در دشتستان در راستای رشد و پیشرفت شهرستان گام بردارند.

انتهای پیام/2452/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول