اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه:

امروز اعتراف تمام جریانات خارجی حاکی از انتخابات دموکراتیک ایران است

نماینده سابق ولی‎فقیه در سپاه گفت: امروز تمام جریانات خارج کشور و سران کشورهای بیگانه اعتراف می‎کنند که انتخابات ایران دموکراتیک و آزاد است.

امروز اعتراف تمام جریانات خارجی حاکی از انتخابات دموکراتیک ایران است

حجت‎الاسلام محی‎الدین میرمرشدی در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پافشاری برخی افراد بر تقلب در انتخابات 88 و عدم آزادی انتخابات اظهار کرد: تمام کسانی که این ادعا را دارند خوشان امسال به پای صندوق‎های رای آمدند.

وی افزود: جای این سئوال وجود دارد که که اگر در انتخابات ایران تقلبی وجود داشته چرا این افراد رای دادند و نتیجه انتخابات را نیز پذیرفتند.

نماینده سابق ولی‎فقیه در نیروی هوایی سپاه تاکید کرد: نکته جالب اینجاست که تمام افرادی که در قبال فتنه 88 سکوت کردند و یا مستقیم در آن نقش داشتند به رئیس‎جمهور منتخب تبریک گفتند بنابراین با این عمل خود وجود هرگونه شائبه در انتخابات را نفی کردند.

وی با بیان اینکه امروز تمام جریانات خارج کشور و سران کشورهای بیگانه اعتراف می‎کنند که انتخابات ایران دموکراتیک و آزاد است، گفت: حدود 90 خبرنگار از 42 کشور جهان لحظه به لحظه حضور مردم در انتخابات را گزارش کردند و از نزدیک شاهد روند انتخابات در ایران بودند.

میرمرشدی تاکید کرد: جشن باشکوه ملت ایران و شادی مردم نشان می‎دهد که افرادی که به هر نوعی درباره انتخابات ایران بیهوده نظریه‎پردازی کرده‎اند و هنوز نیز از تفکرات ناروای خود دست برنداشته‎اند بیهوده نظریه‎پردازی می‎کنند و خودشان با عملکردشان حرف خود را نفی کرده‎اند.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول