اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

بانک اطلاعاتی شهرداران زنجان تهیه می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی شهرداران زنجان در دست اقدام است.

بانک اطلاعاتی شهرداران زنجان تهیه می‌شود

علی‎اکبر کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بانک اطلاعاتی شهرداران زنجان در دست تهیه و اقدام است و در اختیار اعضای منتخب شورای شهر قرار می‎گیرد.

وی به بانک اطلاعات شهرداری و شهرداران زنجان اشاره کرد و افزود: این بانک اطلاعاتی برای ارائه خدمات مشورتی برای اعضای منتخب شورای شهر تهیه می‎شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شورای شهر انتخاب شهردار است، تصریح کرد: بانک اطلاعاتی شهرداران در راستای تسهیل در انجام وظایف اعضای منتخب شورای شهر زنجان تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه اطلاعات اعضای سه دوره شورای شهر زنجان در این بانک اطلاعاتی قرار دارد، اضافه کرد: شهرداری و اعضای منتخب شورای شهر در دوره چهارم می‌توانند از اطلاعات این بانک جامع استفاد کنند.

کریمی به وضعیت فعلی این بانک اطلاعاتی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر این بانک اطلاعاتی آماده است و در مرحله نهایی وارد کردن اطلاعات قرار دارد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان یکی از مشکلات ادوار گذشته شوراهای اسلامی شهر را صرف هزینه زیاد برای انتخاب شهردار عنوان کرد و گفت: اعضای منتخب شورای اسلامی شهر باید نسبت به مشکلات مردم حساس باشند و وقت زیادی را برای انتخاب شهردار صرف نکنند.

وی حضور اعضای منتخب در شورا را فرصتی مناسب برای خدمت به مردم شهر دانست.

کریمی به تخصص‎های مهم مورد نیاز در شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: مسائل فنی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بودجه‎ای و مدیریتی از جمله مهم‎ترین نیازهای شوری اسلامی شهر است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان توجه به همه تخصص‎ها را مورد نیاز شورای شهر دانست و تاکید کرد: باید نسبت به بهره‎گیری از ظرفیت اعضای منتخب برای پاسخگویی به نیازهای نهاد شورا اقدام کرد.

وی به توسعه شهر در ابعاد مختلف اشاره کرد و یادآور شد: برای توسعه همه‌جانبه شهر باید از همه توانایی‎های موجود در بین اعضای شورای شهر استفاده شود.

کریمی تصریح کرد: حضور مردم استان برای انتخاب اعضای منتخب خود در شوراهای اسلامی شهر قابل توجه بود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به حضور روستاییان استان در انتخابات شوراهای اسلامی خاطر‌نشان کرد: مردم روستاهای استان برای انتخاب اعضای منتخب خود در پای صندوق‎های رای حضور فعال داشتند.

انتهای پیام/73007/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول