اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد

تعطیلی لیگ فوتبال مازندران در ماه رمضان

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از تعطیلی لیگ فوتبال مازندران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

تعطیلی لیگ فوتبال مازندران در ماه رمضان

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: فصل جدید لیگ فوتبال مازندران در رده‌های مختلف استانی در حال برگزاری است که به حرمت ماه مبارک رمضان، مسابقات لیگ فوتبال و فوتسال استان در ماه مبارک رمضان برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به کمبود امکانات روشنایی گفت: زمین تیم‌های میزبان از روشنایی و نور کافی برای بازی بعد از افطار قابل اجرا نیست که به همین منظور قصد تعطیلی لیگ را همچون سال‌های گذشته داریم.

خلردی تصریح کرد: بازی کردن در ماه مبارک با توجه به شرایط بدنی و روزه‌دار بودن بازیکنان و کادر فنی بسیار سخت و طاقت‌فرسا است.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر  9 هفته از لیگ برتر فوتبال استان و شش هفته از لیگ دسته اول فوتبال استان را سپری کردیم که تا آغاز ماه مبارک رمضان دو هفته دیگر لیگ برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال استان، هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال و لیگ دسته دوم پس از اتمام ماه مبارک رمضان مسابقات از سر گرفته می‌شود.

خلردی در پایان افزود: در تعطیلات لیگ در ماه مبارک رمضان، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال و فوتسال باشگاه‌های استان می‌توانند با انجام تمرینات فشرده با آمادگی بدنی بیشتری در نیم فصل دوم حضور یابند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول