اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

عرضه کالاهای اساسی برای ماه رمضان در بستک

فرماندار بستک گفت: در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان امسال اقلام پرمصرف به شهروندان بستکی عرضه می‌شود.

عرضه کالاهای اساسی برای ماه رمضان در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان بستک که با محوریت تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان برگزار شد با تأکید بر اهمیت ماه رمضان خواستار تأمین اقلام مورد نیاز جهت رفاه شهروندان شد.

وی در ادامه افزود: نظارت و کنترل قیمت‌ها در ماه مبارک باید به شکل ویژه دنبال شود و کارگروه تنظیم بازار طرح نظارتی ویژه این ماه را به اعضا ابلاغ خواهد کرد.

فرماندار شهرستان بستک با برشمردن فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تأمین مواد پروتئینی، گوشت سفید و سایر اقلام پرمصرف این ماه در دستور کار قرار دارد و نگرانی خاصی از این بابت نیست.

رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان بستک با اشاره به 601 هزار قطعه جوجه‌ریزی در ماه رمضان افزود: به منظور کنترل بازار در ایام ماه مبارک رمضان 40 تن مرغ منجمد، 72 تن شکر، 25 تن برنج، 14 تن حبوبات(نخود و عدس) و... در قالب طرح ضیافت توزیع خواهد شد.

مشتاق زاده تأکید کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و دستگاههای متولی در امر نظارت بر قیمت‌ها و تنظیم بازار باید با برنامه‌ریزی لازم در راستای تامین و توزیع اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی در تعطیلات تابستانی به ویژه تهیه و ذخیره سازی مواد غذایی اولویت دار مردم در ماه مبارک رمضان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: نظارت بر بازار و مقابله با افزایش غیرمتعارف قیمت‌ها باید به عنوان یک استراتژی ضابطه‌مند، با هدف حمایت از تولید و تامین نیازمندی‌های عمومی در خصوص توزیع کالاهای اساسی و نیز مقابله با نوسانات غیرمنطقی در افزایش قیمت‌ها دنبال شود.

فرماندار شهرستان بستک در پایان خواستار انجام بازدیدهای میدانی از مراکز تهیه فرآورده‌های غذایی، قنادی‌ها و نانوایی‌ها و...، نصب بنر به منظور توزیع کالاها در روستاها و فعالیت تعاونی روستایی در خصوص تهیه و توزیع اقلام اساسی شد.

انتهای پیام/88006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول