اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اداری کرمان عنوان شد

حمایت مجمع نمایندگان کرمان از دولت یازدهم

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ما برای نظام کار می‌کنیم و در این زمینه حمایت خود را از دولت یازدهم اعلام می‌کنیم.

حمایت مجمع نمایندگان کرمان از دولت یازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اداری و قضائی استان کرمان با گرامیداشت یاد شهدای هفت‌ تیر اظهار اظهار داشت: شهید بهشتی به عشق انقلاب و نظام همیشه غم می‌خورد، اما صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داشت.

وی بیان داشت: منافقان و رئیس جمهور وقت انواع تهمت‌ها و حیله‌ها را علیه این شهید مظلوم به کار می‌بردند، اما ایشان خم به ابرو نمی‌آوردند و رو‌زبه‌روز فعالیت‌های جدی‌تری را برای اعتلای انقلاب به کار می‌بردند.

زاهدی افزود: مشی این شهید باید سرلوحه همه ما باشد، تهمت‌ها و افراطی‌ها علیه نظام و انقلاب و مسئولان نباید ما را تحت تاثیر قرار دهد.‌

وی گفت: مجمع نمایندگان از همه دست‌اندرکاران خلق حماسه سیاسی در استان قدردانی می‌کند که با همدلی، جدیت و تلاش شبانه‌روزی امکانات برای خلق این حماسه سیاسی فراهم کردند.

زاهدی با اشاره به حضور خود در شورای اجرایی ستاد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: واقعا توطئه زیادی را دشمنان دیده بودند تا به انقلاب، نظام و انتخابات ضربه بزنند.

و‌ی افزود: اگر تلاش مسئولان و هوشیاری نیروهای امنیتی و همراهی و همدلی آنها نبود، این حماسه سیاسی شاید محقق نمی‌شد.

‌زاهدی با اشاره به اینکه همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی کار سنگینی بود، خاطر نشان کرد: هر کدام از این انتخابات در گذشته حواشی خود را داشت، اما این دوره کمترین حاشیه را داشتیم و این برای کشور مهم بود که توان دشمنان را به بن‌بست رساند و زبان آنها لال شد. 

وی با تاکید بر حمایت مجمع نمایندگان استان کرمان از دولت یازدهم گفت: همه باید کمک کنیم تا کشتی جمهوری اسلامی ایران در مسیر درخشانی که برای آن از سوی امام و مقام معظم رهبری‌ ترسیم شده با سرعت بیشتر و مطلوب‌تر از گذشته این مسیر را طی کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس در استان کرمان طی یک سال اخیر بیان داشت: این تعامل جای شکر دارد، زیرا نتیجه بسیار خوبی برای استان داشت.

وی افزود: ما برای نظام کار می‌کنیم و انتظار داریم در دولت بعدی نیز این حمایت باشد، ما خادم مردم هستیم و انتظار داریم تا درخواست‌های ادارات و دستگاه‌ها به ما انتقال داده شود و ما تا جای ممکن برای رفع آنها کار کنیم.

انتهای پیام/80017/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول