اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان:

استفاده از نخبگان در بدنه مدیریتی اولویت دولت یازدهم باشد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان گفت: استفاده از نخبگان و دانشگاهیان در بدنه مدیریتی باید در اولویت دولت یازدهم قرار گیرد.

استفاده از نخبگان در بدنه مدیریتی اولویت دولت یازدهم باشد

رحمت‌الله میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه تعامل دولت آینده با نهاد دانشگاه نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور خواهد داشت، اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب مردم باید از نظرات نخبگان و بدنه کارشناسی کشور برای رفع موانع و مشکلات و هموار کردن مسیر رشد و پیشرفت استفاده کند.

وی از نخبگان و کارشناسان به عنوان سرمایه اصلی هر ملتی نام برد و افزود: در هر مقطعی که دولت‌ها از نظرات نخبگان و کارشناسان استفاده کرده‌اند شاهد شتاب در حرکت توسعه کشور بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان خاطرنشان کرد: امروز در بدنه دانشگاهی کشور نخبگان و کارشناسان وجود دارند که می‌تواند با پیشنهادها و نظرات علم و کارشناسانه خود در راستای برون رفت از مشکلات کنونی بسیار راهگشا باشند.

میرزایی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از دیگر انتظارات مردم از رئیس جمهور منتخب عنوان کرد و بیان داشت: رفع مشکلات معیشتی مردم با توجه به تحریم‌های دشمنان باید در اولویت دولت قرار بگیرد.

به گفته این مسئول، تلاش در راستای ایجاد اشتغال‌های پایدار به ویژه برای جوانان تحصیل‌کرده و ایجاد زمینه برای تسهیل در ازدواج جوانان از دیگر انتظارت از دولت آینده است.

وی با بیان اینکه حرکت‌های خوبی در راستای پیشرفت علمی کشور در سال‌های اخیر صورت گرفته و امروزه در این حوزه در جایگاه خوبی قرار داریم تداوم این حرکات و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف چشم‌انداز 20 ساله در زمینه علمی از دیگر انتظارات جامعه دانشگاهی کشور از رئیس جمهور منتخب است.

انتهای پیام/79002/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول