اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم بجنورد در چهار دوره شورای اسلامی تأکید کرد

ثبات استاندار خراسان شمالی در دولت یازدهم / خراسان شمالی رکورددار تغییر استانداران

منتخب مردم بجنورد در چهار دوره شورای اسلامی از خراسان شمالی به عنوان رکورددار تغییر استانداران در کشور طی دولت نهم و دهم یاد کرد و گفت: باید استاندار جدید خراسان‌شمالی در دولت یازدهم برای یک دوره چهار ساله انتخاب شود.

ثبات استاندار خراسان شمالی در دولت یازدهم / خراسان شمالی رکورددار تغییر استانداران

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جمشید گریوانی عصر امروز در جمع مردم این شهر در مهدیه صاحب‌الزمان(عج) گفت: طی دیدار اخیر مسئولان ستاد انتخاباتی استان با حجت‌الاسلام حسن روحانی، این رئیس جمهور منتخب دولت یازدهم هم به این موضوع تأکید داشته تا در گرو ثبات مدیریتی، خراسان شمالی رنگ توسعه به خود ببیند.

وی افزود: صرفاً طی 9 سال پس از تأسیس خراسان شمالی این استان 6 استاندار به خود دیده که این امر این استان را به رکورددار تغییر استانداران تبدیل کرده است.

منتخب مردم بجنورد در چهار دوره شورای اسلامی از این تغییرات مکرر به عنوان یک آفت برای توسعه استان یاد کرد و افزود: امیدواریم براساس مذاکراتی که با رئیس جمهور منتخب و برخی از مسئولان ستاد ایشان در این زمینه انجام شده، خراسان شمالی به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با تبریک نیمه شعبان عید بزرگ مسلمانان به عموم و همچنین تبریک حماسی سیاسی مردم در انتخابات 24 خرداد که با مشارکت بالا رقم خورد، تصریح کرد: این حضور حماسی مردم در واقع تحقق خواسته رهبر انقلاب اسلامی در نامگذاری امسال بوده و باعث شده تا برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزوده شود.

گریوانی گفت: با وجود آنکه در دقیقه 99 به عنوان نامزد وارد گردونه انتخابات شدم، لیکن لطف خداوند متعال و محبت‌های مردم شامل حال ما شد و با بالاترین رأی در انتخابات شوراها به عضویت دور چهارم شورای اسلامی شهر درآمدم.

وی در پایان اضافه کرد: افتخار می‌کنم خدمتگزار مردمی هستم که در سال  حماسه سیاسی، حماسه ماندگاری را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی آفریدند.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول