اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت حبیب‌بن مظاهر جبهه‌ها در رامهرمز

مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان رامهرمز از برگزاری مراسم بزرگداشت حبیب‌بن مظاهر جبهه‌ها در رامهرمز خبر داد.

مراسم بزرگداشت حبیب‌بن مظاهر جبهه‌ها در رامهرمز

محمد کریم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مراسم بزرگداشت حاج حبیب‌الله معلمی، شاعر دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان رامهرمز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم سه شنبه 11 تیرماه ساعت شش تا هشت بعدازظهر با حضور عموم مردم قدر‌شناس به ویژه خانواده‌های معظم شاهد در رامهرمز برگزار می‌شود.

این مداح اهل بیت(ع) اضافه کرد: مراسم بزرگداشت حاج حبیب‌الله معلمی، در مسجد امام خمینی (ره) رامهرمز واقع در خیابان حضرت ولی عصر (عج) برگزار می‌شود و مردم این شهر یاد و خاطره همشهری رزمنده و مداح خود را گرامی می‌دارند.

کریم‌زاده در ادامه به بیان دیگر برنامه‌های این مراسم بزرگداشت پرداخت و گفت: در این مراسم حاج صمد آل‌خمیس به قرائت قرآن می‌پردازد و یکی از مداحان رامهرمزی مداحی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی، امام جمعه جدید رامهرمز نیز در این آئین سخنرانی می‌کند.

مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان رامهرمز پخش کلیپی از سخنرانی‌های حبیب‌الله معلمی را یکی دیگر از برنامه‌های بزرگداشت این شاعر رامهرمزی بیان کرد و ادامه داد: حاج ابراهیم سنایی شاعر و حماسه سرای خوزستانی در این محفل به حماسه سرایی و مداحی می‌پردازد.

وی تصریح کرد: همچنین حاج صادق آهنگران، بلبل خوش نوای دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم به مداحی می‌پردازد و خاطرات خود با حاج حبیب را بیان می‌کند.

کریم‌زاده در پایان از همه مردم قدر‌شناس رامهرمز دعوت کرد تا با حضور در محفل بزرگداشت حبیب‌بن مظاهر جبهه‌ها از مقام شامخ این شاعر رامهرمزی تجلیل کنند.

انتهای پیام/72010/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول