اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌و‌گو با فارس:

مرحوم معلمی به وسیله شعر و قلمش حماسه‌های شهیدان را جاودانه کرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، ارتباط با شهدا را رمز ماندگاری حبیب‌الله معلمی بیان کرد و گفت: مرحوم معلمی به وسیله شعر و قلمش حماسه‌های شهیدان را جاودانه کرد.

مرحوم معلمی به وسیله شعر و قلمش حماسه‌های شهیدان را جاودانه کرد

حجت‌الاسلام سید علی میرمحمدی امروز در حاشیه تشییع مرحوم حبیب الله معلمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: رمز ماندگار شدن حبیب‌الله معلمی ارتباط با شهدای والامقام دوران دفاع مقدس است.

وی معلمی را یادآور شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: او بود که به وسیله شعر و قلمش حماسه‌های شهیدان را جاودانه کرد.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، به حق می‌توانیم بگوییم که معلمی این فضیلت را داشت که نامش به عنوان یکی از خادمین امام حسین (ع) ثبت و ضبط شود.

میرمحمدی تصریح کرد: بی شک معلمی و معلمی‌ها بودند که با آثار جاودانه و حیات خود یاد شهدا را در اجتماع زنده کردند.

وی با بیان اینکه آقای معلمی به وسیله ارتباطش با اهل بیت (ع) و شهدا ماندگار شد اضافه کرد: همان اتصال و ارتباطش با شهدا بود که سبب شد برای همیشه در فکر و ذهن مردم باقی بماند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان تصریح کرد: مرحوم معلمی به وسیله قلم نافذش روح شهدا را با روح حضرت امام حسین (ع) متصل کرد و این اتصال سبب شد که ایشان ماندگار شود همانطور که شهدا در نظر ما جاودانه‌اند.

میرمحمدی بیان کرد: معلمی از این ظرفیت خوب استفاده کرد و شعر و هنر را در راه امام حسین (ع) و شهدا استفاده می‌کرد و این را در جامعه رواج می‌داد و به همین خاطر هم جاودانه خواهد ماند.

انتهای پیام/72010/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول