اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله معلمی

آهنگران: با مرحوم معلمی خاطرات زیادی داشتم/ حبیب‌الله آدم مخلصی بود

نغمه‌سرای دوران دفاع مقدس گفت: با مرحوم حبیب‌الله معلمی خاطرات زیادی دارم.

آهنگران: با مرحوم معلمی خاطرات زیادی داشتم/ حبیب‌الله آدم مخلصی بود

صادق آهنگران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: حبیب‌الله معلمی، کارهایش را برای خداوند انجام می‌داد و همین سبب شد که تا ابد در اذهان ماندگار شود.

این مداح اهل بیت (ع) در ادامه به بیان برخی خصوصیات حبیب‌الله معلمی پرداخت و گفت: وی فرد کشاورز و آدم مخلصی بود که سواد وی سواد قدیم بود.

به گفته نغمه‌سرای دوران دفاع مقدس، خداوند از میان همه شاعران و مداحان کشور حبیب‌الله معلمی را برای هشت سال دفاع مقدس انتخاب کرد تا اشعاری را برای این برهه طلایی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران بسراید.

وی با با بیان اینکه معلمی کلاسیک نبود و تحصیلات علمی و ادبی نداشت افزود: وی با باطن پاک، ارادت خاص به امام حسین (ع)، امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی باعث شد که خداوند متعال وی را برای سرودن اشعاری برای دفاع مقدس برگزید.

آهنگران تاکید کرد: اخلاص مرحوم معلمی باعث شد که با اشعارش هشت سال دفاع مقدس را اینگونه ورق بزند و تمام شهدا با اشعار وی مأنوس باشند.

این مداح اهل بیت (ع) دلیل ماندگاری اشعار حبیب‌الله معلمی را صفا و اخلاص وی بیان کرد و گفت: مهم‌ترین و بارزترین صفت حبیب‌الله معلمی که باعث ماندگاری اشعار وی ‌شد این بود که همیشه کارش را برای خدا انجام می‌داد و کاری که برای خدا انجام شود باقی خواهد ماند چرا که خداوند ماندگار است.

آهنگران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد خاطراتش با حبیب‌الله معلمی نیز گفت: ان شاء‌الله وقت زیاد است و خاطراتم را برای شما بازگو می‌کنم زیرا با حاجی خاطرات زیادی دارم.

انتهای پیام/72010/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول