اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضا نبوی در گفت‌و‌گو با فارس:

حبیب الله معلمی عاشق امام خمینی و مقام معظم رهبری بود

یکی از مداحان دوران هشت سال دفاع مقدس،گفت: مرحوم حبیب الله معلمی، عاشق امام و مقام معظم رهبری بود.

حبیب الله معلمی عاشق امام خمینی و مقام معظم رهبری بود

رضا نبوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه حبیب‌الله معلمی متعلق به همه دنیاست، اظهار کرد: او یک دلباخته و عاشق صادق امام حسین (ع) بود.

وی افزود: آن طور که خود حاجی می‌گفت در دوران نوجوانی ذکر و ذاکری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه با شعر و شاعری را آغاز کرد.

این نغمه سرای جهان اسلام در ادامه به حضور حاج حبیب الله در شهرهای مختلف استان خوزستان اشاره کرد و گفت: مدتی در بهبهان بودند و بعد هم به رامهرمز آمدند خیلی جالب است که بهبهانی ها می‌گویند حاجی مال ماست رامهرمزی‌ها می‌گویند همشهری ماست و اهوازی‌ها هم می‌گویند حاج حبیب متعلق به اهواز است.

وی با بیان اینکه همه ایران می‌گویند معلمی افتخار ماست افزود: مرحوم معلمی در یک منطقه نمی‌گنجد بلکه متعلق به همه دنیا بود و متعلق به همه جهان اسلام است.

نبوی تصریح کرد: او مردی عاشق و صادق بود و بارزترین خصیصه‌اش این بود که اصلا از کسی کینه‌ای به دل نداشت یعنی دل صاف و صادقی داشت.

به گفته این مداح اهوازی، عنایت خاصه حضرت امام حسین (ع) بود که اشعار آقای معلمی در بین همه شعرا ماندگارتر شد.

وی تاکید کرد: همراه آن عنایات نفس حاج صادق آهنگران هم بود که شور حالی به سروده‌های آقای معلمی می‌داد و در بین رزمندگان آنها را می‌خواند.

این رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: آقای معلمی واقعا از عمق جانش، با همه وجودش و با صداقت شعر می‌گفت، شعر نمی گفت که بهتر از دیگری باشد شعر می‌گفت که امام زمان (عج) و امام حسین (ع) بپسندند.

نبوی با بیان اینکه حاج حبیب الله واقعا عاشق امام بود افزود: یک بار که به زیارت امام رفتیم در پوست خودش نمی‌گنجید و خوشحالیش قابل وصف نبود.

به گفته این مداح خوزستانی، حاج حبیب الله معلمی، عاشق امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و خیلی در اخلاق و رفتارش هم صادق بود.

انتهای پیام/72010/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول