اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سپهر در گفتگو با فارس:

معلمی در عرصه دفاع مقدس و غزل‌های حماسی‌اش شهریار انقلابی بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: معلمی در عرصه دفاع مقدس و غزل‌های حماسی‌اش یک شهریار انقلابی است.

معلمی در عرصه دفاع مقدس و غزل‌های حماسی‌اش شهریار انقلابی بود

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر امروز در حاشیه تشییع مرحوم معلمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: حبیب الله معلمی معمار شعرها و نغمه های انقلابی در دفاع مقدس است که در دوران دفاع مقدس خوش درخشید.

وی با تسلیت رحلت جانکاه مرحوم معلمی گفت: داغ بزرگ از دست دادن استاد فرهیخته و فرزانه نغمه سرای هشت سال دفاع مقدس، شاعر اهل البیت (ع) استاد معلمی به مردم شهید پرور ایران اسلامی به ویژه ایثارگران عزیز، رزمندگان و مردم خوزستان تسلیت و تعزیت می‌گویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه به معرفی استاد معلمی پرداخت و افزود: وی شخصیتی بودند که از کودکی در دامان علما و مجتهدین و محافل دینی تربیت یافت و از مریدان و مخلصان حضرت آیت الله سیدعلی بهبهانی بود.

وی تصریح کرد: با تشویق حضرت آیت الله سیدعلی بهبهانی، مرحوم معلمی به کمک جمعی از متدینین حسینیه‌ای را در رامهرمز بنا گذاشتند و عزاداری و نغمه سرایی برای اهل بیت (ع) را در این شهر راه انداختند.

به گفته سپهر، حبیب الله معلمی در دوران دفاع مقدس در اهواز و جبهه‌های حق علیه باطل سهم والایی در حوزه فرهنگی در این حماسه داشت.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم استاد معلمی به واسطه اشعارش و هنرمندی جناب استاد آهنگران در سطح کشور شناخته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  با بیان اینکه استاد معلمی در عرصه دفاع مقدس و غزل‌های حماسی‌اش یک شهریار انقلابی است اضافه کرد: کمتر شاعری در ایران وجود دارد که دل نوشته‌ها و اشعارش این چنین در خدمت انقلاب اسلامی باشد.

سپهر با بیان این نکته که شاید از بهترین آدم‌هایی است که باقیات صالحات زیادی در ایران و در دوران دفاع مقدس دارد خاطرنشان کرد: استاد معلمی معمار شعرها و نغمه‌های انقلابی و دفاع مقدس است و مورد عنایت مقام معظم رهبری، علما  متدین است امیدوارم در آن دنیا نیز مورد توجه اهل بیت (ع) و شهدا قرار گیرد.

انتهای پیام/72010/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول