اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بابلسر:

مهارت‌آموزی مهم‌ترین اهداف برنامه‌های اوقات فراغت است

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بابلسر گفت: هدف از برنامه‌های اوقات فراغت دستیابی به مهارت برای دانش‌آموزان است.

مهارت‌آموزی مهم‌ترین اهداف برنامه‌های اوقات فراغت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، نادر حیدرپور صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت که در سالن کانون فرهنگی و تربیتی فجر این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که خانواده‌ها با آن در ارتباط هستند بحث تربیت است.

وی با بیان اینکه تربیت یک فرآیند مستمر و پیوسته‌ای است، افزود: هدف ما در تعلیم و تربیت این است که استعداد بالقوه فرد را به بالفعل برسانیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در ادامه تصریح کرد: امروزه عدم خودشناسی و دوری از خود یکی از مهم‌ترین چالشی است که خانواده‌ها با آن مواجه هستند و طرح اوقات فراغت زمینه‌ای فراهم می‌کند تا فرزندان ما به خود واقعی دست یابند.

حیدرپور خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح توسعه نشاط و سرور،کاهش استرس‌های روانی و بهبود گذراندن اوقات فراغت با بهره‌گیری از امکانات مناسب برای دانش‌آموزان است.

وی همچنین تصریح کرد: تعریفی که یونسکو از خانواده‌های موفق دارد بر اساس چهار اصل است که خانواده‌ها باید همه این اصول یا حداقل یکی از آن را مدنظر خود قرار دهند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بابلسر با بیان اینکه خانواده موفق، خانواده‌ای است، که تلاش کند فرزندش را در بهترین مدرسه با بهترین شرایط و امکانات پرورش دهد، گفت: تسلط به یک زبان خارجه، رشته هنری و ورزشی چهار اصلی است که یونسکو در تعریف خانواده موفق دارد.

حیدرپور یادآور شد: شما نمی‌توانید بدون در نظر گرفتن این اصول زندگی سالمی را برای فرزندان خود فراهم کنید.

انتهای پیام/86010/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول