اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

3 هزار و 296 پایگاه اوقات فراغت در همدان فعال است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: در استان همدان برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان 3 هزار و 296 پایگاه اوقات فراغت راه‌اندازی شده که می‌توانند 414 هزار و 649 نفر را جذب کنند.

3 هزار و 296 پایگاه اوقات فراغت در همدان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان همدان اظهار داشت: از زمانی که حماسه سیاسی ایران به شکل افتخارآفرین شکل گرفت، باعث جوشش دوباره حرکت کشور‌های بیداری اسلامی در جهان شده است.

وی با اشاره به ایام تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تصریح کرد: در حال حاضر ساختار نظام استکباری تمام نیروی خود را جمع کرده تا با برنامه‌های پیشگیرانه خود حرکت نظام اسلامی را کند کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمن جوانان و نوجوان ما را هدف قرار داده و برای سال‌های آینده آنان نیز برنامه‌ریزی کرده است که وظیفه ما ارائه برنامه‌های مدون برای اوقات فراغت آنان است.

وی افزود: باید در یک اقدام فراگیر تمام برنامه‌ها را به شکل مدون و مکتوب در آوریم و مسیر کار در جهتی قرار بگیرد به نتیجه خوبی را ارائه کند.

قاسمی‌فرزاد گفت: در استان همدان برای ایام تابستان و اوقات فراغت 3 هزار و 296 پایگاه اوقات فراغت راه‌اندازی شده که این تعداد از پایگاه‌ها می‌توانند 414 هزار و 649 نفر را جذب کنند.

وی بیان داشت: هدف ما اجرای برنامه‌های محتوایی است چرا که اگر اوقات فراغت را با برنامه‌های مفید پر نکنیم دشمن به روش‌های مستقیم و غیر مستقیم از طریق شبکه‌های مختلف و یا با مباحث غیر اخلاقی و ... این اوقات را برای نسل‌های جوان و نوجوان پر می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: در استان همدان ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که دستگاه‌ها باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند و یکی از همین دستگاه‌ها کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که می‌تواند در این موضوع خوش بدرخشد.

وی در پایان سخنانش به بحث برپایی هر چه باشکوه نماز جمعه با همکاری دستگاه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و گفت: در پایان این ماه از دستگاه‌هایی که همکاری خوبی در زمینه برپایی برگزاری با شکوه‌تر نماز جمعه داشتند تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول