اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در سنندج

نمایشگاه اوقات فراغت جوانان کردستان آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه با موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان شامگاه شنبه در سنندج کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه اوقات فراغت جوانان کردستان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این نمایشگاه که به مدت 6 روز و تا سیزدهم تیرماه جاری دایر خواهد بود، 20 دستگاه و سازمان در قالب 24 غرفه اقدام به عرضه نمونه برنامه‌های خود در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در جریان بازدید از این نمایشگاه گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان با همکاری و هماهنگی ادارات دیگر و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اقدام به برپایی نمایشگاه کرده است.

ایرج حسن‌زاده با بیان نقش تأثیرگذار چنین برنامه‌هایی در پیشگیری جوانان از گرایش به انحرافات و آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: با تدوین برنامه‌هایی مناسب علاوه بر سالم‌سازی اجتماع از نفوذ دشمنان به منظور به تباهی کشاندن جوانان نیز جلوگیری می‌شود.

وی در پایان از حضور فعال دستگاه‌های مختلف به منظور تنویر افکار جوانان و اتخاذ برنامه‌های مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت تقدیر کرد.

از حاشیه‌های روز نخست و افتتاحیه نمایشگاه می‌توان به خالی بودن غرفه دانشگاه علوم پزشکی، بدون متولی بودن غرفه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسنده کردن به تعدادی تابلو و همچنین حضور ضعیف و کلیشه‌ای تعدادی از ادارات در غرفه‌ها اشاره کرد.

فارس در روزهای آینده و با نزدیک شدن به ایام پایانی نمایشگاه به بررسی کیفیت حضور دستگاه‌های مسئول، میزان استقبال مخاطبان و همچنین دستاوردهای این نمایشگاه خواهد پرداخت.

انتهای پیام/79012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول