اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

کارآفرینی برای معتادان بهبود یافته در شهرضا اجرایی می‌شود

فرماندار شهرضا گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته معتادان بهبود یافته در شهرضا پس از طی دوره درمان به چرخه کار وارد می‌شوند.

کارآفرینی برای معتادان بهبود یافته در شهرضا اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا اظهار کرد: وحدت بی نظیری که در حال حاضر بین مجموعه مدیران و مسئولان شهرضا وجود دارد مرهون تلاش و وحدت آفرینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان است.

وی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در شهرضا همواره با تاکید بر رعایت اصل وحدت و یکپارچگی در راستای  تحقق این امر متعالی تلاش کرده و در این زمینه نکات لازم را به مجموعه مسئولان یادآوری می‌کنند که نتایج ارزند‌ه‌ای را به همراه داشته است.

فرماندار شهرضا با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از نخستین دوره‌های تحصیلی گفت: در حال حاضر به این موضوع در سطح مقطع متوسطه پرداخته شده است که باید نسبت به تبیین این موضوع مهم به شکل اصولی و مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی از دوره ابتدایی اقدام شود.

وی یادآور شد: معضل مواد مخدر جمعیت قابل توجهی را در سطح جهان درگیر خود کرده است و افزایش 20 برابری کشت خشخاش در افغانستان در طول 12 سال گذشته حاکی از سیاست گذاری‌های دنیای استکبار در جهت افزایش اعتیاد به مواد مخدر است.

محمدی با تشریح اهمیت کارآفرینی و تکریم معتادان بهبود یافته افزود: در این زمینه برنامه ریزی‌های گسترده‌ای در سطح شهرستان انجام گرفته است که انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد تحقق آنها باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مناسب حجاب در سطح شهرستان شهرضا گفت: به زعم بسیاری از هموطنان، شهرضا جزو شهرهای سالم و اخلاق مدار کشور مطرح است و  اثری از مشکلات و نابسامانی‌های اخلاقی  که در برخی نقاط وجود دارد در این شهرستان وجود ندارد.

در ادامه این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا طی سخنانی با تشریح فعالیت‌های گسترده ستاد احیای امر به معروف شهرستان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته برنامه‌های فرهنگی متنوع و جذابی در سطح این شهرستان در راستای ترویج و تبیین اصول اخلاقی در زندگی بشر از منظر دین اسلام اجرایی شده است.

سرهنگ محسن مرادی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین گروه‌های هدف ستاد احیای امر به معروف در شهرستان شهرضا زوج‌های جوان بوده‌اند که با تدوین برنامه‌های مناسب زمینه حضور این افراد در نشست‌های تخصصی دینی و مذهبی مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد احیای امر به معروف شهرستان شهرضا در طول یک سال گذشته بیش از 25 هزار مورد تذکر لسانی داشته است، افزود: این فعالیت‌های گسترده با مشارکت بیش از 60 نفر از خواهران و برادران محقق شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به لزوم ترویج امر به معروف در سطح روستاها گفت: بر این اساس انتظار داریم زمینه حضور دایمی مبلغان دینی در سطح روستاهای تابع شهرستان شهرضا مهیا شود.

انتهای پیام/63011/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول