اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گلستان:

بزرگراه‌های گلستان امن نیست، رانندگان احتیاط کنند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان با تأکید بر توجه ویژه رانندگان به قوانین و مقررات گفت: بزرگراه‌های استان امن نیست، رانندگان احتیاط کنند.

بزرگراه‌های گلستان امن نیست، رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان، علیرضا قدمی، با اشاره به وجود یک‌هزار و 200 کیلومتر راه در سطح استان گلستان اظهار داشت: 230 کیلومتر از مجموع راه‌های استان بزرگراه است.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و شروع مسافرت‌های تابستانی شاهد تراکم بالای تردد در محورهای استان هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان همچنین گفت: با وجود دوربرگردان‌های استاندارد در سطح بزرگراه‌های استان باز هم رانندگان خصوصاً مسافرانی که در سطح راه‌های استان تردد می‌کنند باید توجه ویژه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

قدمی وجود مناطق مسکونی در حاشیه بزرگراه‌ها را عامل مهم بروز تصادفات خطرناک در این محور دانست و بیان داشت: وجود وسایل و ادوات کشاورزی مانند تراکتور و کمباین در دوربرگردان‌های سطح بزرگراه‌ها خصوصاً برای رانندگانی که آشنایی کافی را با جاده‌های استان ندارند، بسیار خطرآفرین است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی خصوصاً در دوربرگردان‌ها سطح راه‌ها، از رانندگان خواست با احتیاط و به دور از هرگونه عجله و شتاب رانندگی کنند چراکه کوچک‌ترین اشتباه هنگام رانندگی جبران‌ناپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/2307/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول