اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه خبر داد

توقیف 66 شناور و خودرو سواری حامل سوخت قاچاق در گناوه

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه از توقیف 42 فروند شناور سبک و سنگین و 24 دستگاه خودرو سواری توسط پایگاه دریابانی شهرستان گناوه در سه ماهه اول سال 92 خبر داد.

توقیف 66 شناور و خودرو سواری حامل سوخت قاچاق در گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، غلامرضا جمالی شنبه شب در جمع خبرنگاران از توقیف 24 دستگاه خودرو سواری، سایپا و موتورسیکلت سه چرخ و همچنین تعداد 42 فروند شناور سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق در سه ماهه اول سال جاری در شهر گناوه، دیلم و ریگ خبر داد.

جمالی بیان داشت: با تلاش و فعالیت‌های شبانه روزی مامورین خدوم و متعهد پایگاه دریابانی شهرستان گناوه در سال جاری تاکنون مقدار  246 هزار و 380 لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 391 میلیون و 400 هزار ریال از تعداد 66 فروند شناور سبک و سنگین و خودروهای سواری، سایپا و موتورسیکلت سه چرخ در شهر گناوه، دیلم و ریگ کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود: در همین رابطه تعداد 42 فروند شناور و 34 دستگاه خودرو توقیف، مالکین و راکبین آنها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جمالی گفت: تمام خودروهای توقیفی حامل مخازن جاساز بوده که قبل از توقیف در چندین نوبت سوخت‌های قاچاق را از شهرستان‌های دشتستان، آبپخش، شبانکاره و گناوه بارگیری و به شناورها تحویل می‌دادند.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول