اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کهنوج خبر داد

بازگشایی مجدد استخر شنای کهنوج بعد از 8 سال تعطیلی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهنوج گفت: استخر شنای کهنوج بعد از هشت سال تعطیلی به زودی بازگشایی می‌شود.

بازگشایی مجدد استخر شنای کهنوج بعد از 8 سال تعطیلی

مهدی منصفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج با بیان اینکه به زودی استخر شنای این شهرستان بازگشایی می‌شود، اظهار داشت: از بدو ورود به اداره ورزش و جوانان کهنوج با توجه به بالا بودن دمای هوا در این مناطق راه‌اندازی استخر شنا را در اولویت قرار دادم و پس از برگزاری جلسات متعدد با فرماندار و پیگیری‌های فراوان سالن استخر شنا و سالن ورزشی 2 هزار و 500 نفری که از استانداردهای لازم نیز برخوردار هستند به زودی افتتاح می‌شوند.   

رئیس اداره ورزش و جوانان کهنوج در ارتباط با اینکه چرا استخر شنا در طول هشت سال گذشته تعطیل بوده است، بیان داشت: دلیل اصلی تعطیلی استخر شنای شهرستان کهنوج نبود اعتبار برای ساخت و ساز مجدد این استخر به دلیل روباز بودن و غیر استاندارد بودن فضای استخر بوده است که با پیگیری‌های مسئولان این معایب برطرف شده و در مرحله بهره‌برداری مجدد است.

وی افزود: در حال حاضر استخر شنا به صورت آزمایشی در حال آبگیری است تا نواقص آن برای بازگشایی مجدد برطرف شود.

منصفی به برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان کهنوج در فصل تابستان اشاره کرد و گفت: اداره ورزش و جوانان برنامه‌های خوب و منظمی برای آموزش و گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همه علاقمندان به ورزش در فصل تابستان در نظر گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهنوج بیان داشت: این برنامه‌ها به منظور دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در راستای برآورد مستمر و منطقی از نیازهای فرهنگی ورزشی همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ دینی، اقدام به تدارک و هماهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی ویژه این ایام مبارک کرده‌ایم که طی آن برگزاری مسابقات جام رمضان در رشته‌های مختلف بعد از افطار، شرکت در محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن در محیط‌های آموزشی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/80010/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول