اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از نیم روز اتفاق افتاد

34 مصدوم دستاورد بی‌احتیاطی در جاده‌های آذربایجان‌شرقی/ 20 مصدوم بر اثر واژگونی نیسان

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در کمتر از نیم روز در اثر تصادفات اتفاق افتاده در جاده‌های استان 34 نفر مصدوم شد‌ند.

34 مصدوم دستاورد بی‌احتیاطی در جاده‌های آذربایجان‌شرقی/ 20 مصدوم بر اثر واژگونی نیسان

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: 20 نفر از افراد یاد شده در اثر واژگونی یک دستگاه نیسان در مسیر اهر - هوراند و در حوالی مجدآباد مصدوم شدند.

وی با اشاره به شکستگی‌های اتفاق افتاده در مصدومان گفت: 13 نفر از مصدومان به بیمارستان اهر و 7 نفر نیز به دلیل شکستگی از ناحیه سر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز برای مداوا منتقل شدند.

حسینقلی‌زاده زمان این حادثه را 11 صبح امروز اعلام کرد.

وی از بروز حادثه دیگری در مسیر میانه - زنجان با هشت مصدوم خبر داد و گفت: این حادثه که ساعت 9.50 اتفاق افتاده دو دستگاه پژو و پراید برخورد داشتند که مصدومان آن به بیمارستان میانه منتقل شدند.

این مقام مسئول در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان‌شرقی وقوع برخورد میان دو دستگاه پراید و مینی‌بوس را نیز دلیل مصدومیت پنج نفر عنوان کرد و گفت: این حادثه نیز راس ساعت 6.50 صبح امروز و در مسیر مراغه هشترود اتفاق افتاده که مصدومان آن به بیمارستان مراغه منتقل شدند و وضعیت عمومی آن‌ها مناسب گزارش شده است.

وی واژگونی یک دستگاه تریلی در مسیر ورزقان - خواجه را آخرین حادثه رانندگی جاده‌های استان تا به این لحظه اعلام کرد و گفت: در اثر این واژگونی که ساعت 10.5 امروز اتفاق افتاده دو نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی از هموطنان خواست تا در رانندگی و استفاده از وسائل نقلیه شرط احتیاط را فراموش نکرده و هرگز از وسائل نقلیه باری به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده نکنند.

انتهای پیام/60002/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول