اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تخصیص اعتبارات

ندامتگاه دهدشت تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، ندامتگاه دهدشت تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

ندامتگاه دهدشت تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد

اکبر محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج برنامه‌های اجرایی در زندان‌های استان را شامل کلاس‌های حفظ قرآن، تفسیر، کانون قرآن و سواد آموزی و ... عنوان کرد و گفت: فردی که به زندان وارد می‌شود به دید زندانی به آن‌ها نگاه نمی‌شود بلکه خدمات لازم به آن‌ها نیز ارائه می‌شود.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی رویکرد زندان‌های تغییر کرده و بیشتر اصلاح و تربیت زندانیان مدنظر این سازمان قرار گرفته شده است.

وی، با بیان این‌که تاکنون برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی خوبی به جامعه هدف ارائه شده است، بیان داشت: تاکنون استقبال زندانیان از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی رضایت‌بخش بوده که امیدواریم با چنین برنامه‌هایی بازگشت مجدد زندانیان به ندامتگاه‌ها به حداکثر رسد.

کسب رتبه نخست کشوری کهگیلویه و بویراحمد  در بازدید از زندان‌ها

محبی به برگزاری بیش از یک‌هزار و 500 دوره آموزش فنی و حرفه‌ای در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اذعان کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و آموزشی در زندان‌ها و استقبال خوب جامعه هدف از برنامه‌های این سازمان امکان ورود مجدد زندانیان به زندان‌ها به حداقل رسیده است.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از رتبه نخست کشوری این استان در بین 31 استان در بازدید از زندان‌ها خبر داد.

این مسئول استانی جابجایی زندان مرکزی یاسوج را از مصوبات سفر هیئت دولت به استان عنوان کرد و گفت: تاکنون به دلیل عدم زمین مناسب جهت جابجایی اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

محبی عنوان کرد: احداث زندان‌ها باید در فاصله پنج تا 10 کیلومتری از سطح شهر صورت گیرد که با این وجود زندان گچساران در چهارراه مرکز شهر در مکان نامناسبی احداث شده از این رو در صورتی که زمین مناسبی به زندان این شهرستان اختصاص داده شود جابه‌جایی آن امکان‌پذیر است.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود اشاره‌ای به وضعیت زندان شهر دهدشت داشت و ابراز کرد: ظرفیت زندان این شهر 300 نفر بوده که در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول