اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

در عرصه مواد مخدر بی‌امان مبارزه می‌کنیم / خانواده‌ها مواظب فرزندان خود باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در عرصه مواد مخدر بی‌امان مبارزه می‌کنیم به گونه‌ای که آرامش و آسایش از سوداگران مرگ اعم از خرده و عمده‌فروش گرفته شده است ولی خانواده‌ها در این عرصه مواظب فرزندان خود باشند.

در عرصه مواد مخدر بی‌امان مبارزه می‌کنیم / خانواده‌ها مواظب فرزندان خود باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور امشب در جمع شرکت‌کنندگان در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در کنار ساحل بوشهر تاکید کرد: همه افراد در معرض خطر اعتیاد مواد مخدر قرار دارند باید هوشیارانه در این عرصه گام برداریم چراکه دشمنان برای بی هویت کردن مردم به‌ خصوص جوانان از پای نخواهند نشست.

وی با بیان اینکه در بین معتادین، تحصیلکرده هم یافت می‌شود افزود: افرادی که به مواد مخدر مبتلا هستند گروه سنی خاصی نیستند ولی جوانان و نوجونان بیشتر در معرض این بلای خانمانسوز قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتیاد تهدیدی جدی برای خانواده‌هاست تصریح کرد: افزایش رو به رشد اعتیاد در بین خانم‌ها و دختران هشدار و زنگ خطری برای این قشر از جامعه است که باید هوشیارانه در جامعه حضور یابند.

پرآور با اشاره به اینکه بعد از 8 سال جنگ نظامی، جنگ نرم آغاز شد گفت: ابتدای جنگ نرم با تهاجم فرهنگی و سست کردن بنیان خانواده‌ها آغاز شد و سپس مواد مخدر از انواع آن در جامعه سرازیر شد به گونه‌ای که در افغانستان همسایه شرقی ما، 70درصد مواد مخدر دنیا کشت می‌شود.

وی گفت: وجود آزمایشگاه‌های متعدد برای تولید انواع مواد مخدر صنعتی در افغانستان با همکاری استکبار جهانی با ذائقه‌های گوناگون را می‌توان دسیسه دشمنان برای بی هویت ساختن جوانان و خانواده نام برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه علیرغم اینکه قیمت همه کالاها در بازار گران شده است ولی قیمت مواد مخدر کاهش یافته است تصریح کرد: آلوده کردن مردم به مواد مخدر به ویژه مخدر صنعتی یکی از کارهای مهم استکبار جهانی و هم پیمانانش است که پویایی و نشاط را از جوانان بگیرد و فردی بی هویت تحویل جامعه دهد.

پرآوربا تاکید بر این نکته که مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ادامه دارد و تشدید یافته است تصریح کرد: هرچند میزان کشفیات بالای ما در یک بعد خوشحال کننده است ولی از بعد دیگر نگرانی ما این است که دشمن با اراده قوی عزم خود را جزم کرده است که کشور را به نابودی بکشاند که در این بعد هوشیاری خانواده‌ها را می‌طلبد.

وی تاکید کرد: هرچند فعالیت‌های پیشگیرانه و درمان در امر مبارزه با اعتیاد در دستور کار قرارگرفته است ولی توجه به آموزش خانواده‌ها امری ضروری است که در حال اجرا است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: دست در دست دهیم تا این بلای خانمانسوز از کشور رخت برکند تا جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه رخوت و سستی داشته باشیم.

پرآور بر همکاری در شناسایی افراد خرده فروش مواد مخدر، توجه به رفتارهای مشکوک اعضای خانواده،اشرافیات به تبعات مواد مخدر و آموزش لازم برای پیشگیری تاکید کرد.

انتهای پیام/66006/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول