اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

حفظ شان و منزلت شورای شهر ضروری است

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: حفظ شان و منزلت شورای شهر ضروری است.

حفظ شان و منزلت شورای شهر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی بعدازظهر امروز در دیدار با اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهرهای استان، اظهار داشت: جایگاه شورای اسلامی شهر جایگاه مهم و قابل توجهی است.

وی به اهمیت جایگاه شورای اسلامی شهر اشاره کرد و اظهار داشت: شورای اسلامی شهر منزلت بالایی دارد و اعضای شورا باید در راستای حفظ این منزلت تلاش کنند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان نهاد شورای شهر را همچون پدری برای یک خانواده عنوان کرد و اظهار داشت: دلسوزی پدر برای اعضای خانواده باید مصداقی برای فعالیت و دلسوزی اعضای شورای شهر نسبت به مردم شهر باشد.

وی نگاه جامع به وظایف شورای شهر را مهم دانست و تاکید کرد: اعضای منتخب شورای شهر باید نسبت به توسعه جامع و همه‌جانبه شهر اهتمام جدی داشته باشند.

کریمی با بیان اینکه ممکن است رای برخی کاندیداها با توجه پایگاه اجتماعی در نقطه خاصی از شهر باشد، ادامه داد: این موضوعات نباید موجب شود تا اعضای شورای شهر نگاه خود را صرفاً در یک منطقه و یا محله خاص معطوف سازند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خواستار توجه به همه نقاط شهر شد و تاکید کرد: اعضای منتخب نسبت به توسعه شهر در همه ابعاد و در همه نقاط برنامه‎ریزی داشته باشند.

وی وظایف اعضای شورای شهر را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: جایگاه شورای شهر جایگاه مهمی است و اعضای منتخب نسبت به حفظ و ارتقای منزلت شورا تلاش کنند.

کریمی شورای شهر را شورایی برای توسعه شهر عنوان کرد و اظهار داشت: شورای شهر نباید شورای شهرداری باشد و باید برای مردم شهر در همه بخش‎ها تلاش کند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان ارائه راهکارهای اعضای منتخب برای توسعه شهر را یادآور شد و گفت: راهکارهای ارائه شده توسط اعضای منتخب شورای اسلامی شهر باید در چهارچوب قوانین باشد.

وی توجه به قانون را از ضروریات کاری اعضای شورای شهر دانست و گفت: اعضای شورای شهر باید نسبت به رعایت موارد قانونی اهتمام لازم را داشته باشند.

کریمی خواستار تطبیق مصوبات اعضای شورای شهر با قوانین شد و تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید نسبت به تطبیق قوانین و مصوبات خود دقت لازم و کافی را داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان آشنایی با قوانین و مقررات را برای اعضای منتخب شورای شهر ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: در مدت باقیمانده برای ورود به نهاد شورای شهر باید نسبت به آشنایی با قوانین اقدام شود.

وی به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سه دوره گذشته اشاره کرد و گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این سه دوره دارای تجربه‎های بسیار زیادی بوده است.

کریمی استفاده از تجربیات سه دوره گذشته انتخابات شورای شهر را مهم دانست و تاکید کرد: چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باید با به کارگیری تجربیات سه دوره گذشته صورت گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان استفاده از قابلیت‎های اعضای شورا را یادآور شد و تاکید کرد: هر کدام از اعضای شورای شهر دارای قابلیت‎های خاصی هستند و باید از این ظرفیت‎ها برای ارتقای وضعیت شهر استفاده بهینه صورت گیرد.

وی شهر را نیازمند افراد متخصص در همه حوزه‎ها عنوان کرد و یادآور شد: باید در همه زمینه‎ها نسبت به توسعه شهر تلاش کرد.

کریمی تعامل و همکاری اعضای شورای شهر را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و اظهار داشت: بدون تعامل و همکاری نمی‎توان در راستای خدمت به مردم گام برداشت.

انتهای پیام/73007/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول