اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای شهر زنجان:

منتخبان شوراها شعارهای خود را عملیاتی کنند

عضو منتخب شورای شهر زنجان گفت: منتخبان شوراهای استان باید وعده‌ها و شعارهای خود را عملیاتی کنند.

منتخبان شوراها شعارهای خود را عملیاتی کنند

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت و نقش شوراهای شهر اشاره کرد و افزود: شوراهای شهر نقش مهمی در آبادانی و توسعه شهر دارند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید درباره مسائل و مشکلات مربوط به جامعه و پیچیدگی کارها مشورت کنند، تصریح کرد: حل مشکلات در قالب تشکیلات سازمانی در شوراهای شهر و روستا امکان‌پذیر است.

فرماندار سابق زنجان با بیان اینکه با توجه به قانون اساسی بعد از انقلاب اسلامی شاهد حضور جمعی از مسئولان در مدیریت شهر و روستاها هستیم، گفت: برنامه‌ها و مسائل شورای شهر خارج از برنامه‌های استان‌ نیست.

وی با اشاره به اینکه اقدامات شورای شهر براساس نیازهای روزمره و پروژه‌های عمرانی و فرهنگی انجام می‌شود، اظهار کرد: اعتماد به عنوان اساسی‌ترین نقطه در بین اعضای شوراهای شهر و روستا مطرح است.

راشاد با بیان اینکه موضوع اتحاد و همدلی اعضای شوراها در طول 14 سال گذشته اساسی و راهبردی است، افزود: شوراهای موفق کشورمان موضوع اتحاد و همبستگی بین اعضای خود را حل کرده‌اند.

وی ادامه داد: شوراهای شهر موفق با اتحاد خود کارها و پروژه‌های بزرگی را انجام داده‌اند.

عضو منتخب شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه اعضای منتخب شوراها باید وعده‌ها و شعارهای خود را عملیاتی کنند، تصریح کرد: اعضای منتخبی که به شوراها راه یافتند باید به فکر حل مشکلات مردم باشند.

وی وظیفه اعضای شوراها را مطالعه عملکرد شوراهای شهر گذشته دانست و اظهار کرد: 13 عضو انتخاب شده در شوراهای شهر و روستا باید به فکر پیشرفت پروژه‌های عمرانی و توجه به حل مشکلات مردم باشند.

راشاد حل مشکلات مردم را منوط به وحدت و اتحاد و عدم اختلاف میان اعضای شورای شهر دانست و تصریح کرد: اعضای منتخب شوراها در طول فرصت یک‌ماهه تا آغاز کار شورای جدید شهر می‌توانند قوانین و نیاز شوراها را مطالعه کنند تا در زمان آغاز به کار شورای جدید با آمادگی حضور یابند.

وی به مهم‌ترین اولویت شورای شهر در کارهای مربوط به عمران و آبادانی شهر اشاره کرد و گفت: ساماندهی فضای شهری و معابر، رسیدگی به فضای سبز، حل مشکلات مربوط به ترافیک شهری، پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته و از بین بردن حالت قطبیت شهری و شمال و جنوب شهر از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول