اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 12 شهریورماه سال‌جاری

شوراهای شهر و روستاهای دور سوم به فعالیت خود ادامه می‌دهند

رئیس شورای اسلامی شهر خمین گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستاها (دور سوم) تا 12 شهریور ماه سال‌جاری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

شوراهای شهر و روستاهای دور سوم به فعالیت خود ادامه می‌دهند

سید مهدی ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس طرحی را مبنی بر پایان فعالیت دور سوم شوراها در تیرماه و آغاز فعالیت منتخبین مردم در شوراهای دور چهارم تهیه و تقدیم مجلس کردند که این طرح مورد تصویب مجلس قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: بر این اساس اعضای شورای اسلامی دور سوم یک ماه پس از حکم تنفیذ ریاست جمهوری همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد و بدون شک تا این زمان شاهد پیگیری امور از سوی اعضای شورای اسلامی و مشارکت گسترده آنان در پیشبرد امور منطقه خود همچون گذشته و با شتاب بیشتری خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر خمین تأکید کرد: مردم کاملاً مطمئن باشند که اعضای شوراهایی که به دور چهارم راه پیدا نکرده‌اند، لحظه‌ای از پیگیری امور مردم تا زمان سپردن مسئولیت دریغ نکرده و امور واگذار شده به شوراها را بر اساس قانون و با دقت و جدیت ادامه خواهند داد.

ساداتی افزود: امیدواریم تا زمان حضور منتخبین جدید رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم کما فی‌سابق توسط شوراهای فعال ادامه یافته و به بهانه تغییر اعضای شورا پیگیری امور مردم متوقف نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر خمین با تقدیر از مجلس شورای اسلامی در عدم پذیرش طرح ارسالی برخی از نمایندگان گفت: امیدواریم در برنامه‌های رئیس جمهور منتخب از پتانسیل‌‌ها و توانمندی‌های شوراهای اسلامی که به عنوان پارلمان‌‌های قانونگذاری محله‌ای مطرح هستند، بهترین استفاده‌ها به عمل آید.

انتهای پیام/87009/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول