اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ملی صنعت و معدن صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 22 طرح صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری 22 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 242 میلیارد ریال به مناسبت سا‌لروز ملی صنعت و معدن در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 22 طرح صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به مناسبت سالروز ملی صنعت و معدن 22 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 242 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های سازمان در این هفته پرداخت و گفت: هم‌زمان با هفته صنعت و معدن 22 واحد صنعتی و معدنی با اشغالزایی 278 نفر در این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌اندازی این واحدها علاوه بر اشتغالزایی نقش مهمی را در ارتقای سطح اقتصادی و تجاری استان خواهد داشت. کارخانه آب معدنی، شن و ماسه کوهی، مصنوعات پلاستیکی از جمله این محصولات و زمینه‌های کاری این واحدهای تولیدی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از معرفی واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن خبر داد و افزود: این همایش در تیرماه سال‌جاری برای تجلیل و قدرشناسی از واحدهای صنعتی و معدنی و پیشکسوتان رشته‌های مختلف صنعتی و معدنی استان برگزار می‌شود.

وی ایجاد زمینه و انگیزه برای ارتقای سطح فعالیت‌های واحد‌های صنعتی در جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات، افزایش بهره‌وری و توسعه صادرات در واحدهای صنعتی را از مهم‌ترین اهداف اجرایی این همایش عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دیدار با مقامات استان از جمله استاندار، معاونان استاندار، ائمه‌جمعه و مردم از برنامه‌های دیگر مراسم بزرگداشت هفته صنعت و معدن است.

دیودیده خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و دنا به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/82009/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول