اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه:

کمبود وسایل نقلیه در صنعت و معدن کهگیلویه مشکل‌ساز شده است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت:‌ این دستگاه از کمبود وسایل نقلیه به شدت رنج می‌برد.

کمبود وسایل نقلیه در صنعت و معدن کهگیلویه مشکل‌ساز شده است

سید باقر افشین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: در خردادماه سال‌جاری بیش از 470 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان کهگیلویه انجام شده است.

 وی عنوان کرد:  از مجموع تعداد بازرسی‌های انجام شده 64 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای اجرای حکم ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه ادامه داد: در همین راستا 14 پرونده کالای قاچاق که معمولًا خرده فروشان مرتکب آن شده بودند، تشکیل شد.

وی با بیان این‌که بیشترین تخلفات در حوزه گرانفروشی و عدم درج برچسب قیمت بود، اظهار داشت: خریداران سعی کنند هر گونه گرانفروشی هرچند ناچیز را به واحد بازرسی صنعت و معدن گزارش دهند و مطمئن باشند که شکایات آن‌ها پیگیری و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه در ادامه با بیان این مطلب که این اداره با کمبود شدید وسایل نقلیه مواجه است، اظهار داشت: تعدد بخش‌ها و شهرستان‌های تحت نظر صنعت و معدن کهگیلویه کار نظارت را برای بازرسان صنعت و معدن با مشکل مواجه کرده است.

این مسئول تصریح کرد: در حالی که مدام به تعداد شهرستان‌ها و صنوف افزوده می‌شود، متأسفانه خودروهای مستهلک این اداره جوابگو نیستند.

وی ادامه داد: به رغم همه این کمبودها بازرسان صنعت و معدن کهگیلویه در بیشتر موارد با وسایل شخصی خود اقدام به بازرسی از صنوف بخش‌ها و شهرستان‌های تابعه می‌کنند و نگذاشته‌اند خللی در امر نظارت بر بازار پیش آید.

افشین کمبود وسایل نقلیه در اداره صنعت و معدن کهگیلویه را مهم‌ترین مشکل این دستگاه عنوان کرد و از مسئولان خواست تا در زمینه رفع این مشکل به یاری صنعت و معدن کهگیلویه بشتابند.

انتهای پیام/82008/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول