اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانک گردشگری در اردبیل راه‌اندازی شد

توان گردشگری اردبیل در سطح جهانی قرار دارد

عضو هیئت مدیره بانک گردشگری گفت: توان گردشگری و توسعه این بخش در استان اردبیل در قیاس با ظرفیت‌های گردشگری جهانی و حتی بین‌المللی در شرایط مطلوب و بالاتری قرار دارد.

توان گردشگری اردبیل در سطح جهانی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حیدر‌آبادی عصر امروز در مراسم گشایش بیست و هفتمین شعبه بانک گردشگری در اردبیل اظهار داشت: بانک گردشگری با شعار فراتر از مرزها فعالیتش را از سال 89 آغاز کرده است و امروز با دارا بودن 27 شعبه که 13 مورد آن در تهران و 14 مورد در استان‌های مختلف است به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حیدر‌آبادی با یادآوری اینکه بانک گردشگری کلیه خدمات صنعت بانک‌داری را ارائه می‌کند و در خدمت سرمایه‌گذاران برای توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی،‌ کشاورزی و گردشگری است، خاطرنشان کرد: بانک گردشگری با داشتن امتیازات و برجستگی‌های خاص نسبت به سایر بانک‌ها و کسب مجوز از بانک مرکزی فعالیت خود را در استان‌های مختلف آغاز کرده است و امیدواریم به تدریج در تمام استان‌ها شعب این بانک راه‌اندازی شود.

وی یادآور شد: بانک گردشگری در راستای سیاست توسعه اقتصاد کشور سال 89 تاسیس شده ولی شعبات این بانک از سال 90 در حال راه‌اندازی است و ما به واسطه نام و شعاری که برای این بانک در نظر گرفتیم ماموریت و مسئولیت سنگینی را احساس می‌کنیم تا فراتر از مرزها به هموطنانمان ارائه خدمات کنیم.

عضو هیئت مدیره بانک گردشگری گفت: حمایت از فعالان اقتصادی، تولیدی، صنعتی و گردشگری افتخاری بزرگ برای ماست و ما عزممان راسخ است تا یک ارزش‌آفرینی واقعی را برای فعالان در این عرصه شاهد و ناظر داشته باشیم.

حیدر‌آبادی عنوان کرد: فعالیت ما محدود به حوزه گردشگری نیست بلکه در بخش‌های مختلف اعم از صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات، بخش مسکن، صنعت توریسم و گردشگری در داخل و خارج ارائه خدمات می‌کنیم و امیدواریم در این استان نیز بتوان در کنار سایر بانک‌ها خدمات و اقدامات مطلوبی را انجام داد.

وی هدف اصلی این بانک را خدمت‌رسانی کیفی به مردم و در کنار آن رعایت اصل انعطاف‌پذیری و جذب مشتری و همراهی با آنهاست که قطعاً این اقدامات می‌تواند آینده روشنی را برای مشتریان ما با بهره‌گیری از نوآوری‌ها و امکانات جدید رقم بزند.

 

قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل متمایز از سایر استان‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مدیر بانکی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: استان اردبیل یکی از استان‌های با ظرفیت بالا در گردشگری و جذب توریسم است که همه ساله هزاران گردشگر از چشمه‌های بهشتی و آب‌های گرم و معدنی این استان، آب‌ و هوای چهار اقلیم اعم از مدیترانه‌ای، کوهستانی و همچنین دیگر مواهب و نعمت‌های خدادادی استفاده می‌کنند.

حیدر‌آبادی افزود: استان اردبیل با داشتن مناطق کوهستانی سبلان و تالش و تاثیر‌پذیری از دریای خزر و بادهای سرد شمالی و وجود جنگل‌های شرقی و شمالی و منابع طبیعی مستعد از قطب‌های گردشگری کشور به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی استان اردبیل 0.5 درصد منابع بانکی در این استان جذب شده است در حالی که 1.5 برابر رقم جذب شده تسهیلات در بخش‌های مختلف به متقاضیان پرداخت شده است که این نشاندهنده رغبت و علاقمندی سرمایه‌گذاران به حضور فعال در این استان است.

عضو هیئت مدیره بانک گردشگری به استعدادهای بی‌نظیر استان اردبیل در بخش‌های کشاورزی،‌ دامپروری، صنایع تبدیلی نظیر چرم مغان، مواد شیمیایی، سیمان و صنایع غذایی و فرآوری محصولات لبنی، کشت و صنعت به عنوان بنگاه بزرگ اقتصادی، صنعت بزرگ لاستیک‌سازی و ... اشاره کرد و ادامه داد: در کنار اینها باید از ظرفیت صنایع دستی و همچنین تولیدات متنوع روستایی و عشایری نیز حمایت جدی داشت.

حیدر‌آبادی گفت: ما بر این باوریم که باید با رفتار حرفه‌ای بتوان گوی سبقت را از دیگر رقبای بانکی گرفت و با ایجاد رفتار حرفه‌ای و مشتری‌مداری گل سر‌سبد فعالیت‌های بانکی قلمداد شد.

وی تاکید کرد: بانک‌ها موتور محرکه اصلی در اقتصاد هستند و ما به مدیر شعبه اردبیل توصیه کردیم تا با در نظر گرفتن «‌ اصل حق با مشتری است» رفتاری و شایسته و درخور مشتریان داشته باشد.

عضو هیئت مدیره بانک گردشگری یادآور شد: ما در 700 مرکز خرید کشور سیستم خود را فعال کردیم به طوری که خود بانک به مشتریان 5 تا 15 درصد تخفیف ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حیدر‌آبادی در پایان سخنان خود گفت: ما علاوه بر اتصال به شبکه شتاب در کنسرسیوم سه وجهی نیز عضو هستیم و به صورت اینترنت بانک به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه خدمات می‌کنیم.

انتهای پیام/62001/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول