اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

مرکز جراحی قلب سنندج افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از افتتاح مرکز 34 تختخوابی جراحی قلب شهید بروجردی سنندج هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان خبر داد.

مرکز جراحی قلب سنندج افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طیب قدیمی شنبه‌شب در جلسه ستاد طرح هجرت 3 استان در سنندج ضمن اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان در اجرای طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی اظهار کرد: تهیه بسته‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی با توجه به گروه‌های هدف اختصاص هر ارگان و توجه به بحث آموزش‌های فرهنگی به ویژه در اردوهای فرهنگی با اولویت مناطق حاشیه‌نشین امری ضروری است.

وی از اقدامات سپاه بیت‌المقدس در حوزه محرومیت‌زدایی به ویژه در بحث راه‌اندازی بیمارستان‌ تک تخصصی و انجام عمل جراحی بیماری‌های چشمی تقدیر کرد و بیان داشت: از خرداد ماه 91 تا 92 با کمک بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان شهید قاضی، و پشتیبانی قابل توجه سپاه بیت‌المقدس سه بیمارستان تخصصی را راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی امسال نیز همچون سال‌های گذشته در راستای اجرای طرح هجرت 3 آماده هر گونه همکاری با بسیج سازندگی و سپاه خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه به بهره‌برداری از مرکز جراحی قلب سنندج و همچنین بیمارستان سروآباد در آینده نزدیک با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: مرکز جراحی قلب شهید بروجردی در سنندج با  دارا بودن سه اتاق عمل، هشت تخت CCU، هشت تخت ICU و 32 تخت بستری، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، بیمارستان سروآباد نیز از دیگر پروژه‌های است که همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بهره‌برداری می‌شود و بهره‌برداری از آن نقش بسزایی در رفع مشکلات درمانی مردم این شهرستان خواهد داشت.

گفتنی در پایان این جلسه از معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان، مدیرکل جهاد کشاورزی، مدیرکل نوسازی مدارس استان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، مدیر کل امور روستایی استانداری کردستان، معاون آبفا و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان که در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از بسیج سازندگی پشتیبانی کرده‌بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/79002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول