اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد/

سرای روزنامه نگاران یزد افتتاح می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از افتتاح سرای روزنامه نگاران استان یزد با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد خبر داد.

سرای روزنامه نگاران یزد افتتاح می‌شود

بهرام عبدالحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: سرای روزنامه نگاران استان یزد قرار است فردا در مجتمع امام علی (ع) یزد مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرار بود این سرا ماه‌ها پیش و در نهایت هفته گذشته افتتاح شود، افزود: افتتاح سرای روزنامه نگاران استان یزد هر بار به عللی لغو شد اما فردا قرار است، این مرکز با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد افتتاح و بهره‌برداری شود.

عبدالحسینی با بیان اینکه بیش از 200 خبرنگار، عکاس، روزنامه نگار و ... در استان یزد فعال هستند، عنوان کرد: راه‌اندازی سرای روزنامه نگاران به منظور ساماندهی به برخی از امور خبرنگاران ضروری بود.

وی اظهار امیدواری کرد: خانه مطبوعات استان یزد نیز هرچه سریع‌تر با برگزاری انتخابات، کار خود را از سر بگیرد و به ساماندهی امور خبرنگاران در استان یزد بپردازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه در یزد تنها یک روزنامه و تعداد زیادی ماهنامه و هفته نامه مشغول فعالیت هستند، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای کیفی فعالیت‌های رسانه‌های مکتوب در استان یزد باشیم.

انتهای پیام/2464/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول