اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس‎جمهور

شرکت پارس حیات ابهر افتتاح شد

شرکت پارس حیات ابهر با حضور احمدی‌نژاد افتتاح شد.

شرکت پارس حیات ابهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پیش از ظهر امروز و با حضور رئیس‎جمهور، مسئولان استان و شماری از مردم شرکت پارس حیات ابهر به بهره‌برداری رسید.

شرکت پارس حیات با سرمایه‌گذاری 100 درصدی سرمایه‎گذار ترکیه‌ای در شهرستان ابهر احداث شده است.

شرکت تولیدی پارس حیات، به منظور تامین بخشی از نیاز بازار ایران در سال 1390 اقدام به تاسیس کارخانه‌ای در زمینی به مساحت 240 هزار متر مربع در شهر ابهر از توابع استان زنجان کرد.

در حال حاضر شرکت پارس حیات فعالیت خود را در بازار ایران با تولید محصولات پوشک بچه تحت نام تجاری مولفیکس و تحت نام تجاری مولپد آغاز کرده است و توانایی تامین 45 درصد نیاز کشور را دارد.

شرکت پارس حیات همچون دیگر شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر حیات کیمیا، با بهرمندی از به‎روزترین فناوری تولید همواره در پی معرفی محصولات جدید مطابق با نیاز مصرف‌کنندگان از طریق تیم تحقیق و توسعه مجرب، معرفی محصولات در سطح بین‌المللی، تولید محصولاتی با کیفیت برتر و قیمت قابل قبول و همچنین برقراری روابط مناسب با تمامی مشتریان است.

مجموع سرمایه‌گذاری شرکت ترکیه‌ای پارس حیات واحد صنعتی تولیدکننده انواع محصولات بهداشتی در زنجان به 100 میلیون یورو می‌رسد.

گفتنی است، فاز اول پارس حیات مختص تولید انواع پوشک کامل است و اردیبهشت سال گذشته به بهره‎برداری رسیده بود که امروز با حضور رئیس‎جمهور فاز دوم آن رسماً به بهره‌برداری رسید.

با بهره‎برداری از فاز دوم این واحد صنعتی، سالانه 60 تا 65 هزار تن ماده اولیه دستمال کاغذی تولید می‌شود که به تبع آن از خروج 50 میلیون دلار ارز از ایران جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول