اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک اهواز:

آبنمای دیجیتال کارون در کشور نمونه است / افتتاح چندین پارک در اهواز

شهردار منطقه یک اهواز با اشاره به افتتاح چندین پارک در اهواز گفت: آب نمای دیجیتال کارون در سطح کشور کاری بسیار متفاوت و نمونه است.

آبنمای دیجیتال کارون در کشور نمونه است / افتتاح چندین پارک در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، داود دارابی در جمع خبرنگاران در رابطه به پروژه‌هایی که در منطقه یک اهواز انجام شده است، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی بسیاری را در سطح منطقه یک به انجام رسانده‌ایم و در حال اجرایی کردن  باقی پروژه‌ها هستیم.

وی در خصوص پروژه احداث پارک 20 هکتاری در ساحل رودخانه کارون بیان کرد: زمین این پارک محل تجمع سگ‌های ولگرد و دفع خارج از مدار زباله بود بود اما با اقدامات صورت گرفته در این پارک، دو  زمین فوتبال، زمین والیبال، زمین بسکتبال، زمین والیبال ساحلی و اسکیت و قسمتی که تحت عنوان پارک آب و آتش است و یک برج ساخته خواهد شد.

دارابی در خصوص زمین این پارک عنوان کرد: پیش از این زمین این پارک که به صورت دره بود توسط نخاله‌های ساختمانی پر شده است.

شهردار منطقه یک اهواز در خصوص فضای سبز این پارک گفت: برای فضای سبز این پارک از کاشت درختانی که برای مردم حساسیت ایجاد نکنند استفاده کرده‌ایم،که برهان و انجیر معابد سه ساله از این گونه درختان هستند.

وی در ادامه در خصوص احداث سایر پارک‌های سطح منطقه یک گفت: پروژه احداث پارک بلوار شرقی جنب پل سیاه، پروژه احداث فاز سوم پارک کارون جنب پل غدیر (هشتم)، چمن کاری و زمین محصور فوتبال، پروژه فاز چهارم پارک کارون جنب موزه هنرهای معاصر و احداث پارک و زمین ورزشی شهید هاشمی، احداث زمین ورزشی شهید گردونی از جمله فعالیت‌های شهرداری منطقه یک برای افزایش سرانه فضای سبز و ورزشی در این منطقه است.

دارابی در خصوص فاز چهارم پارک کارون جنب موزه هنرهای معاصر گفت: قسمتی از این زمین، به دست پیمانکاری که تحت عنوان انتقال آب در آن جا چند کانکس و لودر قرار داده است تصرف شده است.

شهردار منطقه یک اهواز در ادامه با اشاره به احداث آب نماهای دوقلوی اطراف پل پنجم و آب نمای دیجیتال عنوان کرد: احداث این آب نماها باعث شادی مردم و خنک شدن فضای اطراف آب نما در هوای گرم تابستان اهواز می‌شود.

وی با اشاره به تک بودن آب نمای دیجیتال رودخانه کارون در کشور افزود: این آب نما به ارتفاع  100 متر هم می‌رسد، 12 مدل حرکت در حافظه کامپیوتر این آب نما ذخیره شده است و در شب با نورپردازی خاص، زیبایی آن دو چندان می‌شود.

انتهای پیام/72014/صا30/گ1003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول