اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن شهربابک خبر داد

واگذاری 600 قطعه زمین در روستاهای شهربابک

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شهربابک گفت: واگذاری 600 قطعه زمین در 4 روستای این شهرستان در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

واگذاری 600 قطعه زمین در روستاهای شهربابک

احمدرضا کاردوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک واگذاری زمین به واجدان شرایط در روستاهای کرم، زنگی‌آباد، بهنوئیه و حسین‌آباد مهرآباد شهرستان شهربابک انجام می‌گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهربابک افزود: در همین راستا واگذاری زمین در روستاهای برفه، سهراب، خبر، سرآسیاب، اسنبرق، مهرآباد، خاتون‌آباد و حیدرآباد انجام شده است.

وی از ارائه 850 سهمیه تسهیلات مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در شهربابک خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار سهمیه تسهیلات مقاوم‌سازی برای شهرستان شهربابک در نظر گرفته شده است که تاکنون فقط 150 وام مقاوم‌سازی پرداخت شده و 850 سهمیه دیگر باقی است.

وی ادامه داد: مالکانی که در روستاهای برخوردار از امتیاز آب و برق صاحب ملک هستند، می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تسهیلات مناسب تا سقف 12 میلیون و 500 هزار تومان استفاده کنند.

انتهای پیام/80023/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول