اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هشت سال گذشته

نیکزاد: 86 هزار واحد مسکن در زنجان احداث شده است

وزیر راه و شهرسازی گفت: طی هشت سال گذشته 86 هزار واحد مسکن مهر، در واقع به اندازه 40 درصد واحدهای مسکونی تاریخ استان زنجان احداث شده است.

نیکزاد: 86 هزار واحد مسکن در زنجان احداث شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی نیکزاد ظهر امروز در شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: مسکن مهر در بحث رشد اقتصادی، تحکیم خانواده و ابعاد دیگر نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی با اشاره به استارت 86 هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان افزود: ‌تا سال 84 فقط 200 هزار واحد مسکن در سطح استان وجود داشت.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: طی هشت سال گذشته به اندازه 40 درصد واحدهای مسکونی تاریخ استان زنجان مسکن احداث شده است.

وی به جشن برگزار شده در سال 90 برای واحدهای مسکن مهر اشاره کرد و گفت: تاکنون 64 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده و 20 هزار واحد از مجموع 86 هزار واحد باقی مانده است.

نیکزاد اضافه کرد: از مجموع 20 هزار واحد مسکن مهر تعهد شده در استان زنجان 13 هزار واحد با درصد پیشرفت بالا در حال احداث است و برای 7 هزار واحد دیگر هم زمین و تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های افتتاح شده به همراه بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود را 404 میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول