اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بررسی طرح‌های مسکن مازندران خبر داد

اجرای زیرساخت‌های بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر مازندران

رئیس اداره بررسی طرح‌های مسکن راه و شهرسازی مازندران از اجرای زیرساخت‌های بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر مازندران در ساری خبر داد.

اجرای زیرساخت‌های بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سیدمحمد نظری از اجرای زیرساخت‌های بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر مازندران که پروژه 2 هزار و 800 واحدی میارکلا ساری است، شامل احداث مسجد، مدرسه، دیوار حفاظتی، برق و گازرسانی خبر داد.

وی با بیان اینکه اجرای زیرساخت‌های این پروژه با شتابی مضاعف در دست اجرا است، گفت: با توجه به نگاه و پیگیری ویژه مسئولان ارشد استان و دیگر دست اندرکاران در بخش طرح ملی مسکن مهر، عملیات اجرایی پروژه در دست اجراست.

این مسئول در ادامه به احداث دیوار حفاظتی این پروژه بروی رودخانه سیاهرود اشاره و عنوان کرد: اجرای این عملیات با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 65 درصدی در دست اجرا است. 

نظری درباره عملیات اجرایی احداث مسجد در محل پروژه اذعان داشت: عملیات اجرایی احداث مسجد در این پروژه نیز با مساحتی بیش از 940 متر مربع در دو طبقه با مبلغ قراردادی 8.5 میلیارد ریالی به اجرا در آمده و امید است با همدلی و تعامل صورت گرفته تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

رئیس اداره بررسی طرح‌های مسکن راه و شهرسازی مازندران به عملیات احداث مدرسه در این پروژه اشاره و تصریح کرد: احداث مدرسه در مرحله تعیین و انتخاب پیمانکار بوده که به زودی اجرایی می‌شود.

وی درباره اجرای شبکه برق و گازرسانی این پروژه خاطرنشان کرد: اجرای شبکه گازرسانی در مجموعه شروع شده و همچنین با تخصیص یک هزار و 700 میلیون ریال پنج پست برق در محل راه‌اندازی و تجهیز شد.

انتهای پیام/‌86012/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول