اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی و به همت حوزه هنری صورت می‌گیرد

چاپ 3 کتاب در سطح «پایی که جا ماند» در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از چاپ سه کتاب در اندازه کتاب «پایی که جا ماند» به زودی و به همت حوزه هنری در استان خبر داد.

چاپ 3 کتاب در سطح «پایی که جا ماند» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج رضا پارسیان‌نژاد عصر امروز در مراسم برگزاری اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای ادبی انتظار که با حضور شش استان جنوب کشور برگزار شد، اظهار کرد: رسالت حوزه هنری توجه دادن به هنرمندان با رویکرد هنری بوده که در این جشنواره از برگزیدگان و هنرمندان هم استانی و  منطقه جنوب کشور تجلیل شد.

پارسیان‌نژاد ترویج و اشاعه فرهنگ انتظار و تولید آثار فاخر ادبی را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.

* درخشش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد همچون نگین در کشور

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد هنرمندان هر استان را از افتخارات آن استان عنوان کرد و گفت: هنرمندان این استان در جشنواره‌های مختلف کشوری و بین‌المللی همچون نگینی می‌درخشند و تاکنون افتخارات ارزنده‌ و زیادی برای استان به ارمغان آوردند.

پارسیان‌نژاد در ادامه بازدید از نمایشگاه‌های طراحی، گرافیک و ... هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی را که در تهران برگزار شده بود خوب و با حضور حداکثری عنوان کرد و گفت: امیدواریم این درخشش هنرمندان هم استانی در مراحل بالاتر روز به روز افزایش یابد.

این مسئول فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد را غنی و ریشه‌دار عنوان کرد و گفت: گوشه و کنار استان مزین به امامزادگان، هنرمندان و فرهیختگان زیادی است که همگی از افتخارات ارزشمند و غنی این استان است.

وی، کتاب «پایی که جا ماند» را گوشه‌ای از افتخارات فاخر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: به زودی و به همت حوزه هنری استان سه کتاب دیگر از آثار برتر شاعران و برگزیدگان استانی در اندازه کتاب «پایی که جا ماند» به چاپ می‌رسد.

پارسیان‌نژاد با بیان این‌که استاندار قبل استان چاپ کتاب «پایی که جا ماند» را از افتخارات هنری استان در دوران تصدی خود می‌دانست، بیان کرد: امیدواریم چاپ سه کتاب دیگر از دیگر افتخارات استان به شمار آید و در آینده نزدیک به چاپ رسد.

انتهای پیام/82011/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول