اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان:

همایش نقش زنان در پیشگیری از اعتیاد در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: همزمان با هفته جاری مبارزه با مواد مخدر همایش نقش زنان در پیشگیری از اعتیاد با همکاری امور بانوان استانداری اصفهان برگزار می‌شود.

همایش نقش زنان در پیشگیری از اعتیاد در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نبی‌الله شاه‌‌محمدی ظهر امروز در مراسم امحای سه تن مواد مخدر که در فلاورجان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه طرح شهر پاک یک طرح پنج ساله است، اظهار کرد: شهرستان فلاورجان به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شد که استان کرمانشاه شهر کرمانشاه، مازندران شهر قائمشهر، استان تهران شهر قدس، استان اصفهان شهر فلاورجان و استان همدان شهر ملایر انتخاب شد.

وی افزود: از زمانی که این شهرستان به عنوان پایلوت شهر پاک معرفی شد، مشاهده می‌شود که تمامی مسئولان در جای جای این شهرستان همکاری و این طرح را در تمامی شهر پیاده می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: این شهرستان با کمک سپاه و بدون اینکه اعتباری از شورای هماهنگی مواد مخدر درخواست کنند، امر پیشگیری از مواد مخدر را دنبال می‌کنند.

وی به شعار جهانی هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: شعار امسال نشاط زندگی را در سلامتی جستجو کن نه در مواد مخدر نام گرفته است.

‎شاه‌محمدی همچنین از برگزاری همایش کوه گشت در صفه و همایش نقش زنان در پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

انتهای پیام/63012/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول