اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت گرفت

برگزاری 130 نمایشگاه‌ تخصصی پیشگیری از اعتیاد

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 130 نمایشگاه‌ تخصصی پیشگیری از اعتیاد، در سال گذشته با کمک تشکل‌های مردمی برگزار شده است.

برگزاری 130 نمایشگاه‌ تخصصی پیشگیری از اعتیاد

پروین محمدپوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در سال 91 برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در خوابگاه‌های دانشجویی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: هفت دوره آموزشی مهارت‌های زندگی پیش دبستانی برای 290 مربی برگزار شده است.

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سال گذشته، پیامک‌های پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی در مهدکودک‌های خصوصی و مهدهای دیگر در مهاباد، خوی، نقده، میاندوآب، بوکان، سلماس انجام گرفته است، افزود: در این زمینه 270 بسته آموزشی توزیع شده است.

محمدپوری گفت: برگزاری کارگاه آمار و روش تحقیق برای کارشناسان دستگاه‌های عضو و کارشناسان سازمان بهزیستی، از تاریخ 17 تیر ماه سال 91 تا پایان مرداد ماه به مدت 30 ساعت از دیگر اقدامات بهزیستی در بخش پیشگیری است.

وی اضافه کرد: شرکت کارشناسان پیشگیری، درمان اعتیاد و مسئولان سازمان در برنامه‌ها و مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی و مراسم سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها نیز از جمله این اقدامات است.

محمدپوری تصریح کرد: ابلاغ مجدد بخشنامه ریاست جمهوری و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مبنی بر معرفی کارکنان همه دستگاه‌ها با هدف گذراندن دوره مصوب آشنایی با مواد مخدر و پیامدهای سوء آن توسط بالاترین مقام استان تا آخر سال 91 صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: سال گذشته ایراد سخنرانی توسط پزشکان درمان اعتیاد و کارشناسان پیشگیری از اعتیاد در هفته سلامت در مورد پیشگیری از اعتیاد در 25 دبیرستان و مدرسه صورت گرفت.

محمدپوری افزود: در سال 91 دوره آشنایی با مواد مخدر شیشه و عوارض مصرف آن برای صاحبان آرایشگاه‌های زنانه و مردانه برگزار شد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول