اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

عوامل اجرایی انتخابات جای هیچ‌گونه شبهه‌ای نگذاشتند

فرماندار جیرفت گفت: عوامل اجرایی انتخابات با دقت بالای خود جای هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای نگذاشتند.

عوامل اجرایی انتخابات جای هیچ‌گونه شبهه‌ای نگذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه جیرفت اظهار داشت: برگزاری انتخابات بزرگترین ماموریت وزارت کشور بود.

وی با بیان اینکه انتخابات با‌ صلابت کامل برگزار شد، افزود: طی چهار سال اخیر سه انتخابات در جیرفت برگزار شد که در انتخابات اخیر 8 هزار نفر عوامل اجرایی آن بودند.

غنچه‌پور با اشاره به همکاری هیئت نظارت که از طرف مجلس شورای اسلامی در برگزاری انتخابات شورا‌های شهر همکاری داشتند، تصریح کرد: اعضای هیئت نظارت از بهترین افراد بودند که با صداقت کار خود را انجام دادند.

وی گفت: عوامل اجرایی با دقت بالای خود جای هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای نگذاشتند.

فرماندار جیرفت با قدردانی از همکاری خوب کاندیدهای شورای شهر خاطر نشان کرد: انتخابات جیرفت از لحاظ کمیت و کیفیت بی‌نظیر بود و این نشان دهنده شعور سیاسی مردم این شهرستان است.

غنچه پور با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در‌ شهرستان جیرفت گفت: دولت نهم و دهم از جنس مردم بود که خدماتی ‌شبانه‌روزی انجام داد.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی دانشگا‌ه‌ها، گمرک‌، پایانه صادراتی، ادارات کل، احداث پل بر روی رودخانه‌ها با همکاری خوب شهرداری و شورای شهر، حفر 21 حلقه چاه، احداث 2 هزار و 700 واحد مسکن مهر شهری، 16 هزار واحد مسکن مهر روستایی و ... تنها بخشی از خدمات دولت در این منطقه بوده است.

غنچه‌پور با اشاره به راه‌اندازی گمرک، پایانه صادراتی و توسعه فرودگاه جیرفت اذعان داشت: با پیگیری‌های شبانه‌روزی نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، گمرک و پایانه صادراتی برای تسهیل در بازار کشاورزی این منطقه راه‌اندازی شد.

وی افزود: با پیگیری‌های خوب نماینده جیرفت در مجلس و دولت بازار کشاورزی این منطقه رونق خوبی گرفته است.

انتهای پیام/80003/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول