اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ابرکوه:

قانون‌پذیری مهم‌ترین شاخصه انتخابات بود/ دولت اعتدال دولت سهم‌خواهی استانی نیست

امام جمعه ابرکوه گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نجابت و قانون‌پذیری دیگر نامزدها در قبال رئیس جمهور منتخب، از نکات مهم انتخابات اخیر بود.

قانون‌پذیری مهم‌ترین شاخصه انتخابات بود/ دولت اعتدال دولت سهم‌خواهی استانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابرکوه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قضایی کشور، اظهار داشت: معظم له، خلق حماسه سیاسی در جریان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری توسط ملت بصیر و هوشمند ایران را کاری کارستان خواندند و بر ضرورت کمک به رئیس جمهور منتخب تأکید کردند.

وی افزود: ایشان همچنین نجابت و قانون‌پذیری دیگر نامزدها در قبال رئیس جمهور منتخب را از نکات مهم انتخابات اخیر دانستند و رمز حضور ملت را اعتماد و علاقه عمومی به نظام جمهوری اسلامی بیان کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: ملت ایران، حمایت از رئیس جمهور منتخب را وظیفه خود می‌دانند و با ذهن صاف و پاک و امیدوارانه خود، تقویم سفید چهار ساله نظام اجرایی کشور را در اختیار آقای روحانی که فرزند حوزه و دانشگاه است، می‌گذارند.

* دولت اعتدال شرکت تعاونی نیست/ مدعیان به دنبال مدیریت‌های استانی نباشند

خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: ملت ایران امید دارد که رئیس جمهور منتخب، فرهنگ دینی و روحیه بسیجی و مبانی علوم دینی و حوزوی را مورد حمایت قرار دهد و از همه ظرفیت‌های انسانی کشور استفاده کند و با در نظر گرفتن شایسته‌سالاری، هوشمندانه به سهم خواهان نشان دهد که دولت اعتدال، شرکت تعاونی نیست که پرداخت کننده سهم مدعیان در بخش‌های وزارتی و اجرایی و مدیریت‌های استانی باشد.

حسینی با اشاره به سالروز حمله نظامی آمریکا به هواپیمای بی‌دفاع مسافربری ایران که طی این جنایت، 298 مسافر را کشتند و هیئت حاکمه حتی به کاپیتان ناو حمله‌کننده جایزه داد، اذعان داشت: جان انسان‌های بی‌گناه را نمی‌شود با پول خرید و من نتوانستم بفهمم که چرا مسئولان و دولت وقت، حاضر شدند مبلغ ناچیزی را از آمریکا به عنوان مصالحه و خون بها در دادگاه بگیرند و برای ثبت این حادثه به عنوان جنایت جنگی اقدام نکردند.

*دولت وقت در مورد حمله نظامی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران کوتاهی کرد

وی ادامه داد: کوتاهی مسئولان وقت موجب جری‌تر شدن سران بی‌شرم آمریکا شد و جورج بوش پدر که معاون ریگان، رئیس جمهور آمریکا بود، عنوان کرد: من نه فقط هرگز از ایران عذرخواهی نمی‌کنم، بلکه برایم اهمیت ندارد چه کاری انجام شده است.

امام جمعه ابرکوه یادآور شد: فرمانده جنایتکار ناو وینسینس هم که جایزه را گرفت، گفت که اگر صدها بار دیگر هم این اتفاق بیفتد، بازهم دستور شلیک خواهم داد!

حسینی افزود: در این فاجعه، آمریکا به دولت کارگزاران فقط 55 میلیون دلار برای کل قربانیان غرامت داد در حالی که در حادثه لاکربی که هواپیمای آمریکایی بر فراز اسکاتلند منفجر شد، لیبی را متهم کردند و آمریکا مبلغ 3میلیارد دلار از قذافی غرامت گرفت که برای هر قربانی بیش از 11 میلیون دلار بود و سزاوار بود که دولت وقت این 55 میلیون دلار را نمی‌گرفت.

انتهای پیام/2464/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول